מחריד: התחזה לרופא שיניים ועקר למטופל את השיניים הקדמיות

ביקור שגרתי אצל רופא שיניים הפך לסיוט מזעזע כשאדם שחיפש מזור לכאבי השיניים שלו נפל קורבן לעובד ניקיון שהתחזה לרופא שיניים. ה"רופא" עקר את 4 שיניו הקדמיות של המטופל ואף גבה ממנו תשלום

Shutterstock
כמאל ג'נאסלן, התחזה לרופא שיניים | צילום: Shutterstock

עבור רבים מאיתנו ביקור אצל רופא השיניים הוא סיוט שמתגשם. פחד מרופאי שיניים הוא תופעה ידועה, אבל חאקן אילדירים, גבר בן 42 מאיסטנבול, גילה שבמקרה שלו הפחד הפך למציאות מצמררת.

כתבות נוספות

חאקן, שסבל מכאב שיניים חמור, התקשר לקבוע טיפול במרפאת שיניים ברובע קג'יטאן באיסטנבול. השעה הייתה מאוחרת אך כאב השיניים היה כה עז וחאקן נזקק לטיפול דחוף. מי שענה לשיחה היה כמאל ג'נאסלן, שהציג את עצמו כרופא שיניים שעובד בקליניקה, ומסר שיהיה מוכן לקבל אותו עוד באותו הערב. חאקן שמח, אך באותו רגע לא ידע שהוא עומד לעשות טעות גורלית וכואבת במיוחד.

כאשר הגיע למרפאה פגש את כמאל ג'נאסלן, שהיה לבוש בחלוק הרופא ואף התרברב בפניו של חאקן על כך שהוא גם מרצה באוניברסיטה, מה שהרגיע את חאקן שחשב שהוא נמצא בידיים טובות. הוא התיישב על כיסא המטופלים וג'נאסלן ערך בדיקה שבסופה קבע כי יש לעקור בדחיפות את ארבע שיניו הקדמיות של חאקן. חאקן המסכן היסס בהתחלה והטיל ספק בנחיצות של צעד כה דרסטי. הוא שקל לקחת חוות דעת שנייה אך הרופא התעקש ודחה את חששותיו: "אתה תלמד אותי על העבודה שלי?". לחאקן לא הייתה ברירה אלא להסכים לטיפול.

חאקן אילדירים | צילום: צילום מסך מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הטיפול עצמו היה כואב, ארוך ומסורבל, ולמעשה בוצע בחובבניות מוחלטת. ה"רופא" אמנם הזריק חומר הרדמה מקומי, מה שהקל מעט על הכאב, אך העקירה הייתה אגרסיבית, כואבת ומיותרת. חאקן שילם לג'נאסלן 1,000 לירות טורקיות (כ-130 ש"ח). האסימון נפל לו כאשר הגיע לבית המרקחת, שם הסביר לו הרוקח שלא רק שהמרשם לא בתוקף, אלא גם מי שחתום עליו אינו רופא.

חאקן המוטרד נסע במהירות למרפאה בשביל לדרוש תשובות. מי שקיבל את פניו היה רופא (אמיתי הפעם) שהקשיב לסיפורו של חאקן וגילה לו, למרבה האימה, שכמאל ג'נאסלן, עובד ניקיון שמגיע לנקות את הקליניקה בערבים.

התקרית האיומה הזו הסתיימה בבית המשפט האזרחי באינסטבול. הרופא המתחזה נידון למאסר של שנתיים וחצי בגין עיסוק ברפואת שיניים ללא הסמכה ובית המשפט הורה לו לשלם לחאקן פיצויים על הטראומה שעבר.