הלהיט האחרון ביפן: כדורי אורז המגולגלים בבתי שחי של נשים צעירות

בטוויסט מודרני לחטיף המסורתי, מסעדות ברחבי יפן החלו למכור כדורי אורז מסורתיים אשר גולגלו באמצעות בתי שחי של נשים צעירות. ולמקרה שתהיתם – הן מקפידות לעשות פעילות גופנית לפני שהן נכנסות למטבח

Rice 44
אוניגירי-שחי | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

אוניגירי, כדור העשוי מאורז לבן שגובש לכדי צורה משולשלת או גלילית, הוא מן המאכלים היפנים הוותיקים ביותר. בדרך כלל נהוג לשלב אותו עם מילוי של ירקות ובשר ולעטוף אותו בשכבת אצות.

כתבות נוספות

החטיף הזה היה פופולרי במיוחד בקרב הסמוראים, שנהגו לקחת אותו איתם כשהיו במסעות בדרכים, או כשיצאו לשדה הקרב. אך טרנד חדש שהחל לאחרונה העניק לחטיף הזה טוויסט קולינרי משונה – נשים צעירות משתמשות בבית השחי שלהן כדי לעצב את הכדורים ולהקנות להם טעם של זיעת גוף.

Rice 33
אוניגירי-שחי | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

לפני הכנת האוניגירי הנשים מחטאות את חלקי הגוף שיבואו איתם במגע. לאחר מכן הן מתעמלות במטרה לייצר זיעה, ומשתמשות בבית השחי שלהן במקום בכפות הידיים כדי ללוש ולעצב את כדורי האורז.

במאמר שסיקר את התופעה נטען כי מסעדות רבות מדגימות בגלוי את התהליך ומזמינות את הלקוחות לצפות בנשים מגלגלות את כדור האורז בבית השחי שלהן. למרות שמחירו של אוניגירי-שחי עומד על פי 10 מזה של אוניגירי רגיל, סועדים שניסו את המעדן העידו כי לא הבחינו בהבדל בטעם.

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הרשת המצליחה מוכרת את הפלוצים שלה ב-300 דולר

לא ברור מה החל את הטרנד החדש. אחת ההשערות הן שהוא נוצר בהשראת סצנה מן המנגה האייקונית 'Magical Circle Guru Guru', שבה איש זקן מסייע לגיבור על ידי גלגול כדורי אורז עם בית השחי שלו.

Rice 22
Magical Circle Guru Guru | צילום: צילום מסך