האדם שהוציא יותר מ-40 אלף שקלים כדי להפוך לכלב הגשים חלום ויצא בפעם הראשונה לסיבוב בחוץ

ערוץ יוטיוב יוצא דופן מיפן מסקר את צעדי ההתקדמות של טוקו, אדם שהחליט להפוך לכלב בתחפושת מושקעת מאוד. הפעם טוקו עשה קפיצה משמעותית קדימה שיצא בפעם הראשונה לסיבוב מלא ברחוב ככלב מן המניין. צפו בסרטון

טוקו בצעדיו הראשונים בחוץ | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

לפני יותר מחצי שנה סיפרנו לכם כאן במדור על טוקו, גבר יפני שהוציא יותר מ-40 אלף שקלים על מנת להגשים את חלום חייו - להפוך לכלב בגודל אמיתי מסוג קולי.

כתבות נוספות

האיש שחי ביפן ושמו אינו ידוע (טוקו זה שם הכלב) סיפר בסרטוניו הקודמים שעכשיו שהוא אדם מבוגר הוא סוף סוף יכול לממש את רצונו מאז גיל קטן ולהפוך לכלב שהוא היום, כראייה הוא אפילו קנה כלוב גדול ומרשים להתאחסן בו.

טוקו בכלוב | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בסרטון חדש שהוא העלה לחשבון היוטיוב שלו  הוא מציג צעד התקדמות נוסף בדרכו להיות הכלב המושלם, הוא יצא לסיבוב מלא בחוץ עם רצועה!

בסרטון ניתן לראות את טוקו מסתובב בתוך הבית כשהוא לובש רצועה אדומה ורתמה. "היום אני הולך לצאת החוצה ולטייל", הוא ממשיך. "אני מתרגש מאוד."

צפו בסרטון

 

בהתחשב בעובדה שהוא לא חיה טבעית, כל העניין לוקח קצת יותר זמן ממה שאמור לקחת לקולי אמיתי, אבל טוקו לא נרתע, ועושה את דרכו החוצה מהבית אל הרחוב.

לאחר הליכה קלה, טוקו מחליט לחזור הביתה - והוא אפילו לא עוצר לעשות פיפי על עמוד תאורה בדרך.

טוקו עלה לכותרות בשנה שעברה, לאחר שהקליפים הראשונים שלו בתוך חליפת הכלבים שלו הופיעו ברשת. את התחפושת שנעשתה במיוחד יצרה Zeppet, חברה יפנית שיוצרת פסלים ודגמים לסרטים.

קשה להבחין שלא מדובר בכלב אמיתי | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בזמן שטוקו הכלב נהנה מהחיים, האיש שמאחוריו הודה שהוא חושש שהחברים שלו יחשבו שהוא "מוזר", וזו הסיבה שהוא בחר לשמור על זהותו האנושית בסוד.

בשיחה עם המירור, טוקו הסביר: "רק לעתים רחוקות אני מספר לחברים שלי כי אני מפחד שהם יחשבו שאני מוזר. אלו שיודעים היו מאוד מופתעים לגלות שהפכתי לחיה".

אנחנו נמשיך להתעדכן ולעדכן בצעדיו הנוספים של טוקו בדרכו להפוך לכלב המושלם.