דוגמנית שנולדה בלי רגליים שברה שיא עולם בעמידת ידיים על סקייטבורד

קאניה ססר, דוגמנית בת 31 שנולדה בלי רגליים וננטשה על ידי הוריה, שברה שיא עולם בעמידת ידיים על סקייטבורד

Skate 8
קאניה ססר | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, Guinness World Records

מרגש: דוגמנית צעירה שנולדה בלי רגליים שברה שיא עולם בעמידת ידיים על סקייטבורד.

לכתבות נוספות

סיפורה של קאניה הוא לא פחות ממדהים. היא נולדה ללא רגליים ב-1992 בתאילנד. כשהייתה תינוקת, קאניה נמצאה בצד הדרך על ידי אישה שעברה ליד מקדש בודהיסטי בפאק צ'ונג, תאילנד. היא גודלה על ידי צוות האחיות בבית החולים, עד שהגיעה לגיל 5 ואומצה על ידי משפחה אמריקאית.

Skate 6
קאניה ססר | צילום: Guinness World Records

את המשך ילדותה העבירה בפורטלנד, עם הוריה החדשים ג'יין ודייב, ושני אחיה הגדולים. קאניה מספרת שאחד האתגרים המתסכלים ביותר בארה"ב היה מחסום השפה, אך היא הפכה להיות ילדה פופולרית, וחברותית. היא הצטרפה לנבחרת המעודדות בשנה הראשונה בתיכון ואף פצחה בקריירת דוגמנות.

Skate 2
קאניה ססר | צילום: Guinness World Records

מעבר להישגים הספורטיביים שלה, וקריירת הדוגמנות הנוצצת, קאניה גם התנסתה בעולם המשחק. היא כיכבה בקליפים, סרטים ובתוכניות טלוויזיה (תוכלו לראות אותה בסרט 'בבילון' ובסדרה 'המתים המהלכים').

כדוגמנית, היא עשתה את הופעת הבכורה הרשמית שלה על המסלול של ויקטוריה סיקרט בשבוע האופנה בניו יורק בשנת 2023.

Skate 4
קאניה ססר | צילום: Guinness World Records
Skate 1
קאניה ססר | צילום: Guinness World Records

קאניה תמיד גילתה משיכה לספורט. היא התנסתה במרוצי כיסאות גלגלים, רוגבי, שחייה והוקי מזחלות. אך האהבה הגדולה ביותר שלה הייתה לסקייטבורד. "הניסיון הראשון שלי היה לרכוב במורד הגבעה ליד הבית שלי, וזו הייתה ההרגשה הכי טובה אי פעם!" היא מספרת.

אולי יעניין אותך גם: מחריד: נותרה קטעות גפיים לאחר שאכלה דג אמנון

 

היא החלה להשתתף בתחרויות רשמיות וקטפה לא מעט פרסים. אך כעת היא רשמה לעצמה הישג נוסף - שיא גינס בעמידת ידיים על סקייטבורד. קאניה הצליחה להיתמך על ידיה על גבי הלוח במשך 19.65 שניות. "אין רגליים, אין גבולות" אמרה. "זה כל כך מדהים בעיניי לעשות היסטוריה שאחרים יכולים לראות. עשיתי אימפקט לדורות הבאים".