תעלומה בניו ג'רזי: איך הגיעו 220 קילו של פסטה מבושלת לאמצע היער?

סיפור מוזר בניו ג'רזי הפך לויראלי בכל רחבי ארה"ב ואף העולם, 220 קילוגרם של פסטה הופיעו לפתע באמצע יער מרוחק והדהימו את התושבים ואוהבי הקונספריציות. אך נראה שלמרות הרצון לדמיין שפסטה החלה לגדול על העצים, מסתבר שישנו הסבר הגיוני יותר ודי משעשע

איך כזו כמות של פסטה הגיעה ליער? | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

תעלומת פסטה גדולה מסעירה בשבועות האחרונים את ניו ג'רזי, כשתושבים רבים תוהים כיצד הצליחו להגיע 220 קילו של פסטה מבושלת לאמצע היער? ובכן נראה שלחלק מהם יש את הפתרון.

הר הפחמימות המבושלות נמצא בסוף החודש שעבר לאורך גדת נחל והורכב ממיקס שיכל להיות טעים הכלל ספגטי, זיטי ומקרוני.

כתבות נוספות

תושב מקומי שטייל באזור מיוער ליד ביתו בעיר אולד ברידג', ניו ג'רזי, ארה"ב, גילה את התגלית יוצאת הדופן.

התושב יצר תחילה קשר עם העירייה כדי לדווח על המקרה ולאחר מכן יצר קשר עם נינה יוכנוביץ, עורכת דין מקומית, שהתמודדה בעבר למועצת העיר. לאחר התעלמותה של העירייה החליטה יוכנוביץ לצלם את המראה המוזר בעצמה ולשתף את התמונות בדף הפייסבוק שלה.

פסטות בכל מיני סוגים | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

הצילומים הפכו לויראלים וגרמו לכמה תיאורטיקני קונספירציה ומקומיים להגיע מרחוק אל העיר עם כמה רעיונות מעוררי השראה לגבי איך הגיעה הפסטה לשם ומה צריך לקרות לאשמים שמאחוריה.

"זה היה תאריך התפוגה של הפסטה", אמר אדם אחד ב- Reddit. "אנחנו צריכים לשלוח את העבריינים למעצר המדינה", צייץ אחר. אבל לאחר עבודת בילוש מעמיקה, האמת יצאה לאור.

תושבי העיר של מחוז מידלסקס שנמצא סמוך ליער הניחו שערימות הפסטה הגיעו מבית סמוך שהוצע למכירה לאחר מות הבעלים. בנו של בעל הנכס המנוח פינה את הנכס - כולל המזווה - ומצא מלאי גדול של מצרכים שפג תוקפם.

הבן מצא כמות נכבדת של פסטה במזווה | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

ככל הנראה הבן הוציא את הפסטה מהחבילות והשליך את דברי המאכל במורד הנהר. עקב גשם כבד שפקד את האזור באותה תקופה, הפסטה הפכה ספוגה מים, תפחה ונראתה כאילו היא מבושלת.

לאחר הפיענוח והפיכת המידע המוזר לויראלי, הגיעה העירייה לפנות את המפגע הפחמימתי מהסביבה, ולדאוג שהטבע ישאר נקי.