התנין הזה אמלל את חיי התושבים, אז הם החליטו לאכול אותו

תושבים אבוריג'ינים החיים בכפר נידח בצפון אוסטרליה, סבלו בשנה האחרונה מתנין ענק שהיווה סכנה על חייהם. המשטרה ירתה בו בסופו של דבר והתושבים החליטו לערוך סעודה חגיגית ולאכול אותו

Aligator Au 1
תנין | צילום: Northern Territory Police

תושבי בולה, כפר נידח בצפון אוסטרליה, סבלו במהלך השנה מתנין באורך 3.63 מטרים שהצליח להסתנן לנהר ביינס הסמוך בעקבות השיטפונות המרובים שאירעו בתחילת השנה. התנין הענק נהג לזנק מהמים ולהבהיל את המקומיים, ועל פי הדיווחים הוא גם גרם להיעלמותם של כמה חיות מחמד.

לכתבות נוספות

בולה היא קהילה קטנה ומרוחקת הממוקמת בטריטוריה הצפונית של אוסטרליה, ומאוכלסת בעיקר על ידי אבוריג'ינים. הכפר נמצא בסמיכות לנתיבי מים טבעיים, כך שחיות בר, ביניהם תנינים, עלולים להוות מדי פעם איום עבור התושבים.

Aligator Au 2
תנין | צילום: Northern Territory Police

לבסוף החליטה המשטרה המקומית לשים סוף לסיפור. הם איתרו את התנין וירו בו למוות. בהצהרה שמסרה המשטרה נכתב כי "לאחר התייעצות עם חברי הקהילה ורשות הטבע וחיות הבר, נורה התנין כדי להבטיח שלא יהווה עוד סיכון עבור הקהילה".

אולי יעניין אותך גם: מחריד: גופתה של האישה שנעדרה נמצאה בתוך נחש פיתון

בהתאם למסורת האבוריג'ינית, החליטו התושבים לערוך סעודה חגיגית. בשר התנין נצלה על הגריל, חלקים ממנו בושלו במרק זנב תנין, וחתיכות אחרות נעטפו בעלי בננה ובושלו מתחת לאדמה.