קריפי: רוח רפאים של מטופלת נכנסת לבית החולים - בו היא מתה בלילה שלפני

מצלמות אבטחה מראות שהמאבטח מבואנוס איירס, ארגנטינה, מקבל מטופלת בברכה ומוביל אותה לרופא לתור שלה - הבעיה היחידה היא שהיא מתה בבית החולים יום קודם לכן | צפו בתיעוד

השומר "מקבל את החולה" | צילום: Newsflash

רגע מפחיד ויוצא דופן תועד במצלמות האבטחה של סנטוריום פינוצ'יטו, בית חולים בבואנוס איירס, ארגנטינה, בו ניתן לראות את המאבטח של המקום מברך מטופלת שרק הוא יכול לראות ומפנה אותה למשרד רופא.

המצב נהיה מוזר מבחינתו של השומר כאשר שעות לאחר מכן, הוא שם לב שהמטופלת לא חוזרת והחליט לשאול את הצוות לשלומה, החובשים שנבהלו מהסיטואציה אמרו לו שהחולה היחידה עם השם הזה מתה אתמול.

כתבות נוספות

בצילומים ניתן לראות את המאבטח קם מכיסאו ובודק את השם המטופלת ביד כדי להכניס אותה. ניתן לראות אותו "נותן למטופלת" להיכנס ללובי לפני שהוא סוגר את השטח שוב.

צפו בתיעוד

 

View this post on Instagram

 

A post shared by James LaFleur (@jameslafleurofficial)

באופן מוזר, אפשר אפילו לראות אותו משוחח עם המבקרת ומציע לה כיסא גלגלים לפני שהיא ככל הנראה מחליטה ללכת ברגל לרופאה.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו לראשונה כי השומר קיבל אישה מבוגרת שביקשה לראות רופא בשעה 3:36 לפנות בוקר ב-11 בנובמבר. שעות לאחר מכן, כשהבחין שהיא לא עזבה את משרדו של הרופא, הוא התקשר לחובשים. אבל החובשים השיבו שהם לא ראו אף חולה.

השומר מציע ל''מטופלת'' כיסא גלגלים | צילום: Newsflash

לאחר שמסר להם את שמה של המטופלת, הם השיבו שלא ייתכן שזו הייתה אותה אישה, שכן רישומי המרכז הראו שאדם בשם זה מת ביום הקודם.

למרות הקונסיפרציה, צוות המרכז הרפואי סבור כי המאבטח שמגיע מחברה חיצונית, המציא את "החולה הבלתי נראה" כבדיחה. הדובר אמר: "אין רישום כניסה של אף אדם באותו זמן. השומר מעמיד פנים שהוא כותב משהו, אבל ניתן לראות שאף אחד לא מופיע".

למרות תגובת המרכז הרפואי, השומר דבק בגרסתו - ואם אכן זו היא האמת, מדובר במקרה מפחיד וקריפי ביותר.