יצאה לחפש רוחות רפאים בכנסייה נטושה – ומתה מוות מחריד

תושבת צרפת בת 22 נמצאה מתה בכנסייה נטושה באיטליה. המשטרה מעריכה כי היא חיפשה אחר רוחות רפאים ונרצחה על ידי בן זוגה

Church
גופתה של אוריין נטלי לאיסנה נמצאה בכנסייה נטושה, אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

גופתה של אוריין נטלי לאיסנה, צעירה בת 22 מצרפת, נמצאה בסוף השבוע בכנסייה נטושה בעמק אאוסטה שבצפון איטליה. על פי הודעת המשטרה, לאיסנה נדקרה באמצעות סכין מחנאות ודיממה למוות. על גופתה נמצאו גם שני סימני יריות בצוואר ואחד בבטנה, אך החוקרים סבורים כי הירי בוצע לאחר מותה. לא היו סימני מאבק.

ההערכה היא כי לאיסנה הייתה במצוד אחר רוחות רפאים, כחלק מאתגר טיקטוק. בני משפחתה העידו כי היא סיפרה להם על התוכניות שלה לאתר רוחות רפאים לפני שיצאה מצרפת.

בנוסף, בזירת הרצח נמצאו חבילה של מרשמלו ורודים ומצרכים נוספים שנרכשו בחנות מקומית. היא לבשה מכנסי טייץ בצבע בז' וסווטשירט מתחת למעיל כהה וארוך. לא נמצאו ברשותה מסמכים אישיים או טלפון סלולרי.

על פי עדויות, היא נראתה באזור יחד עם צעיר והם נראו לבושים "כמו ערפדים". אחד העדים דיווח כי האישה נראתה חיוורת וכחושה ותיאר אותה כ-"גווייה מהלכת".

Wyhdmg
טיימה סוהייב | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה את בן זוגה, טיימה סוהייב, צעיר איטלקי-מצרי בן 21, שעל פי החשד דקר אותה והותיר אותה לגסוס בכנסייה הנטושה. ממשרד התובע של אאוסטה, נמסר: "זהו רצח נשים קלאסי שמונע ממניעים של רכושנות ושליטה ברצונו של הקורבן".

אולי יעניין אותך גם: נעצר גבר שהחל לכאורה לאכול רגל קטועה של אדם שנהרג בתאונת רכבת

החוקרים בודקים גם נוכחות של טנדר בצבע בורדו שזוהה במצלמות מעקב ליד הכנסייה הנטושה בשבוע שעבר. בנוסף, נערכת בדיקה בנוגע לשני מקרים נוספים של נעדרים באזור, שעשויים להיות קשורים לתעלומה.