מביך: נרצחה על ידי הרוצח ששכרה כדי שיחסל את בתה

אישה בת 42 שכרה את שירותיו של רוצח שכיר על מנת שיהרוג את בתה בת ה-17. אלא שהרוצח היה מאוהב בנערה, שהסכימה להינשא לו בתנאי שירצח את אימה

India Murder 1
נרצחה על ידי הרוצח ששכרה כדי לחסל את בתה | צילום: Uttar Pradesh Police

הודו: אלקה דאבי, אישה בת 42 מאלאפור, אוטר פראדש, הייתה מוטרדת מההתנהגות הסוררת של בתה בת ה-17. לאחר המבוכה שגרמה למשפחתם כשברחה מהבית עם אחילש, גבר צעיר המתגורר באזור, החליטה האם לשלוח את בתה לגור אצל סבתה בפארוחבאד, מרחק של 400 ק"מ משם.

לכתבות נוספות

אלא ששם הנערה בילתה שעות ארוכות בטלפון עם המאהב שלה, מה שהוביל את בני המשפחה לדרוש מאלקה לקחת את בתה בחזרה הבייתה. אלקה הנבוכה והזועמת החליטה לחסל את בתה.

היא שכרה את שירותיו של סובהאש סינג, אסיר משוחרר בן 38 ששוחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה 10 שנות מאסר על אונס. היא שילמה לו 50,000 רופי על מנת שירצח את בתה וישים קץ למבוכה המשפחתית.

India Murder 2
סובהאש סינג | צילום: Uttar Pradesh Police

לרוע מזלה של אלקה, סובהאש התאהב בנערה הצעירה. הוא חשף את התוכנית בפניה, והיא הציעה לו תוכנית חלופית - הוא ירצח את אמה ובתמורה לכך היא תינשא לו.

השניים פיברקו תמונות מזוייפות של ה"רצח", וסובהאש שלח אותן לאלקה. הם קבעו להיפגש באגרה על מנת לבצע את התשלום עבור העבודה. רק אז גילה לה סובהאש שהוא לא הרג את בתה.

אולי יעניין אותך גם: אותרה האישה שרצחה את בתה התינוקת ונטשה אותה בפח אשפה לפני 37 שנה

על פי המשטרה, סובהאש והנערה לקחו את אלקה למקום מבודד במחוז אטה, שם חנקו אותה והשליכו את גופתה בשדות הדוחן. הגופה נמצאה לאחר שבעלה של אלקה דיווח למשטרה על כך שאישתו נעדרת. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את בני הזוג שהודו בחקירתם באשמת רצח.