מלחיץ: נהג צילם רוח רפאים בזמן נסיעה לילית בכביש הרדוף של אריזונה | צפו בתיעוד

בעת נסיעה באישון לילה תיעד נהג משאית סרטון בו ניתן לראות כמעט בברור דמות בעלת מראה על טבעי. התיעוד הופץ ברחבי האינטרנט וצבר תאוצה רבה לאור שמועות על כך שהכביש בו צולם הסרטון רדוף רוחות במשך שנים רבות | צפו והחליטו בעצמכם

תיעוד מתוך מצלמת הנהג של ווילאם | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר FOX

וויליאם צ'רץ', נהג משאית שנסע ביום שבת האחרון בכביש מהיר במדינת אריזונה, הבחין באור בוהק במצלמת הרכב שלו אשר לדעתו יכול להיות רוח רפאים, כך לפחות טען בפני תחנת הטלוויזיה של FOX.

כתבות נוספות

המראה החשוד זוהה על ידי וויליאם בשעה 02:30 לפנות בוקר כאשר נהג לבדו לגמרי על הכביש, מה שהפך את החוויה לקריפית במיוחד בשביל הנהג הבודד.

אין ספק שיש שם משהו - השאלה מה? | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר FOX

לטענתו של וויליאם, ניתן לראות ש"מדובר באדם שעומד בכביש, אפשר לראות את קווי הרגליים שלו מתחברים אל הגוף".

צפו בתיעוד

 

הכביש המדובר בו נראתה כביכול רוח הרפאים הוא כביש מספר 87 של מדינת אריזונה, אשר ידוע במספר הרב של תאונות הדרכים הקטלניות שהתרחשו בו, דבר המעלה את החשד אצל מספר אנשים שאכן הכביש רדוף רוחות.

כבר משנת 2017 הכביש היה ידוע כמסוכן ומפחיד

רק לאחרונה תאונה קטלנית בה נהרג נהג אחד קרתה במקום הכמעט מדויק בו צולם הסרטון של ווילאם צ'רץ'. לאחר בדיקות דווח על ידי המשטרה שנסיבות המקרה אינן ידועות.

כביש מספר 87 לאור יום | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

"הרוחות מסתובבות בינינו", טען אחד המגיבים לסרטון היוטיוב שכבר הספיק לצבור מעל ל-400 אלף צפיות ביומיים בלבד. "כן ראיתי את זה... יש לזה מראה רפאים מובהק ביותר", כתב משתמש אחר. "זה אמיתי אני חושב." ואילו הספקנים טענו שהדמות הלא ידועה בצד הדרך יכולה להיות טרמפיסט, חיה, תמרור או טריק של מקור אור כלשהו.