האיש שהותקף על ידי דולפין מתוסכל מינית: "חשבתי שאני עומד למות"

גבר ששחה בחוף הים בפוקואי ביפן הותקף על ידי דולפין. מדובר בדולפין זכר שמוכר לרשויות, שכן הוא כבר תקף מתרחצים בעבר. המומחים מעריכים כי הדולפים סובל מתיסכול מיני

Amazon,river,dolphin,,boto,or,pink,amazon,dolphin,(inia,geoffrensis).
דולפין (אילוסטרציה. לדולפין המצולם אין קשר לכתבה) | צילום: Shutterstock

יפן: טאקומה גוטו יצא לשחייה עם חברו באחד מחופי פוקואי. מה שהחל כבילוי שגרתי, הפך לסיוט כאשר לפתע הגיע דולפין זכר והחל לתקוף את חברו של טאקומה.

טאקומה נחלץ לעזור לחברו אך בשלב הזה החליט הדולפין לשנות מטרה ולתקוף את טאקומה. "ידעתי שזה לא כריש, אבל הוא שחה ישר אליי", סיפר טאקומה בריאיון ל"טלגרף".

הדולפין נשך אותו בפרק כף ידו השמאלית ובזרוע יד ימין. "הוא המשיך לתקוף אותי ובאמת חשבתי שאני עומד למות. הכי חששתי שהוא ימשוך אותי אל מעמקי הים".

בסופו של דבר הוא ניצל על ידי גולש שהיה עד לכל ההתרחשות. טאקומה נאלץ לפנות לעזרה רפואית לטיפול בפצעיו, שכללה תפרים באצבע המורה. "החלק הפנימי של האצבע שלי בצבץ החוצה", הוא סיפר.

מתברר שהדולפין שתקף את טאקומה מוכר לרשויות. המומחים מעריכים כי הדולפין בודד וסובל מתיסכול מיני. ריואיצ'י מצובארה, מנהל המצפה התת-ימי בפוקואי, סיפר כי הדולפין המדובר נצפה בעבר מנסה ללחוץ את איבר המין שלו על אנשים שרחצו בחוף בין השנים 2022 ו-2023.

מנהל החופים בפוקואי הציבו שלטים המזהירים את המבלים בחוף מפני הדולפין והתקינו מכשירים אקוסטיים מתחת למים במטרה להרחיק דולפינים מהוף.

אולי יעניין אותך גם: כתב אישום הוגש נגד האישה שקיימה יחסי מין עם דג פורל

טאקומה עצמו בכל אופן הודיע כי הוא לא מתכוון לחזור על אותה טעות פעמיים, וייתכן כי לא ישוב עוד לשחות בים: "בכל פעם שאני מסתכל על הים, אני לא יכול שלא לחשוב שאולי יש שם דולפין".