אסטרולוגית שנבהלה מליקוי החמה רצחה את בעלה ואת בתם התינוקת - והתאבדה

אסטרולוגית ומשפיענית שנבהלה מליקוי החמה שהתרחש השבוע בצפון אמריקה, רצחה את בעלה ודחפה את שתי בנותיה באמצע הנסיעה

Daniel 2

אירוע מטריד התרחש השבוע בלוס אנג'לס: דניאל ג'ונסון, אסטרולוגית ומשפיענית רשת בעלת יותר מ-100 אלף עוקבים, דקרה את בעלה, דחפה את שתי בנותיה ממכונית נוסעת בכביש מהיר, ולאחר מכן – התאבדה.

כתבות נוספות

גופתה של ג'ונסון נמצאה בתוך מכונית שהתנגשה בעץ באזור לוס אנג'לס ביום שני. המשטרה מאמינה שהיא דקרה למוות את בן זוגה בשעות המוקדמות של יום שני.

Daniel Jo
דניאל ג'ונסון | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

ימים לפני שביצעה את המעשים המזעזעים הללו, התייחסה ג'ונסון לליקוי החמה שצפוי היה להתרחש, והזהירה את 106,000 העוקבים שלה: "התעוררו, התעוררו, האפוקליפסה כאן. כל מי שיש לו אוזניים תקשיבו. הזמן שלכם לבחור צד במה שאתם מאמינים בו הוא עכשיו".

שלושה ימים לאחר מכן, שעות ספורות לפני ליקוי החמה, רצחה ג'ונסון בדקירה את בן זוגה, ג'ילן אלן צ'ייני, בדירתם שבעמק סן פרננדו. השוטרים שהגיעו לדירת המשפחה מצאו שובל של עקבות דם ואת גופתו של צ'ייני שנדקר בליבו.

Daniel Jo 3
ג'ילן אלן צ'ייני | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

לאחר שרצחה את צ'ייני, נמלטה ג'ונסון ברכבה עם שתי בנותיה. היא אמרה לבתה הבכורה, בת ה-9, שהחזיקה את אחותה התינוקת בזרועותיה, לצאת מהמכונית. לאחר שהיא סירבה, האטה ג'ונסון את הנסיעה, ודחפה אותה בכוח החוצה מהרכב באמצע הכביש המהיר ותוך כדי תנועה.

אולי יעניין אותך גם: נעצר גבר שהחל לכאורה לאכול רגל קטועה של אדם שנהרג בתאונת רכבת

התינוקת נפגעה מרכב חולף ונהרגה במקום. בת ה-9 שרדה ופונתה לבית החולים עם פציעות חמורות. ג'ונסון המשיכה בנסיעתה וחצי שעה לאחר מכן התנגשה בעץ. החוקרים מאמינים כי התאונה הייתה התאבדות.