מנוער, לא מעורבב: בצלצלים למרטיני, מילוי לעוגיה

קוראי המדור – לימדו והפנימו מהי מידת המחמאות המדויקת שטל זקוקה לה כדי לתפקד. והפעם העבדתם אותה קשה: איך לגלוש ברולר בליידס תוך כדי לגימת מרטיני עם בצלצלים ולקנח במוטצייה של עוגיית אוריאו עם מילוי בכמות כפולה. איפה מוצאים מה

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

"שלום רב! ראשית ברצוני להודות על המדור השימושי והנפלא הזה, מעולם לא האמנתי אילו דברים אנשים מחפשים, וודאי שלא האמנתי כי באמת ניתן למוצאם. ועתה נעבור לשאלתי: חבר ביקשני למצוא לו זיתים ובצלים (או חבצלות או משהו בסגנון), אשר מיועדים לקישוט קוקטייל מרטיני, בעלי הכשר. אינני מבין גדול באלכוהול, כך שאינני יודע אם זה דבר נדיר, או שאולי אין צורך במשהו מיוחד (לגבי הבצל, אני כמעט בטוח שזה משהו מיוחד, לא סביר שמשתמשים בבצל רגיל), לטענתו הוא אינו מוצאם בשום מקום, ובשל כך השאלה אכן מתאימה למדור זה. בקיצור: הנני מחפש זיתים ובצלים כשרים המיועדים למרטיני באזור ירושלים. הנני מבקש מראש את סליחתך, באם הדבר מצוי לכל ואינו מתאים למדור זה. בתודה מראש, אליהו"

אליהו, לא יכולתי לעמוד בפני הגישה האפולוגטית שלך. מינון מדויק של מחמאות והתנצלות כאילו מיטב מומחי אתיופיה ויפן חברו יחד על מנת להרכיב את המסמך המושלם הזה.

נתחיל בזיתים - הזיתים הם זיתים פשוטים לחלוטין (ללא חרצנים, כמובן) שאפשר להשיג בכל סופר או מכולת. אלא אם אתה גר בדאון-טאון אריתריאה, נגיד.

באשר לבצלים - למרטיני בדרך כלל משתמשים בבצלצלי פנינה כבושים. הטעם שלהם מעודן יותר משל בצל רגיל. גם אותם ניתן למצוא בדרך כלל בסופרים באגף השימורים, ליד העגבניות המיובשות ועלי הגפן.

מבירורים עולה כי רשת סופר דיל בירושלים מחזיקה אותם. בכל מקרה, אם נוסעים במיוחד לשם כך הייתי ממליצה להתקשר מראש על מנת לוודא שהם עדיין במלאי.

סופר דיל ירושלים:
דרך חברון 28, ירושלים: טלפון 02-6732547
דרך בית לחם 74, ירושלים: טלפון 02-6731185

The way the cookie crumbles

"שלום רב, אני מחפשת היכן ניתן לקנות עוגיות oreo double stuff באיזור תל אביב.
עוגיות ה-oreo שאני מוצאת בסופרים למיניהם הן רגילות ופעם היה ניתן לקנות את העוגיות עם המילוי הכפול. תודה רבה"

חטיפים אמריקנים הם מאהבת הפכפכה. אם התמזל מזלנו ורשת גדולה כלשהי בחרה להפיץ אותו אפשר לסמוך על נוכחותו, גם אם היא מוגבלת. אותו הסיפור קורה עם האוריאו - יביאו את העוגייה הסטנדרטית אבל לא ייקחו סיכון עם המוטציות המשוכללות. אפשר למצוא את הפריטים הנדירים יותר לרוב במכולות השכונתיות, אבל בהן אי אפשר לבנות על קשר יציב לאורך זמן.
את האוריאו עם מילוי כפול מצאתי בזמן שחיפשתי עבורכם חטיף אחר, reeses.

לרוב אני משתדלת לחלוף במהירות על פני מדף המתוקים ולא להסב ראשי לאחור פן אקפא מולו לנצח ונציב מלח בדמותי יביט לעד בעיניים כלות בוופלים בטעם לימון, אבל מה לא עושים למען האהבה? טוב, נו – למען הכסף. אבל הייתה שם גם הרבה אהבה.

ביחד עם הריסס, שוכן לו אוריאו במילוי כפול בגן העדן של שומן טרנס שממוקם לנוחותך במינימרקט שורצקי, שיינקין 54, ת"א, 03-5607181.

ובבקשה, בלי דיונים על איך לאכול את האוריאו. זה יותר גרוע מהוויכוחים על מה אוכלים קודם בקרמבו.

בלייד ראנר

"היי, איפה אפשר ללמוד להחליק על רולר בליידס בצורה רצינית בירושלים? אני מדברת על קורס למבוגרים, לא לילדים. תודה, ימית"

ימית, לא הבנתי אם את מדברת על ללמוד להחליק מאפס, או על שכלול הטכניקה. אבל כמו עם גברים - זה ממש לא משנה מה הבנתי או לא הבנתי.

"בית הספר הירושלמי להחלקה אומנותית" מלמד את שניהם. אפשר ללמוד שם החלקה מתקדמת, או סתם איך לא ליפול ולשבור את הראש. השיעורים מתקיימים בגן סאקר בירושלים בשעות הערב, וצריך להתקשר ולקבוע שעה מראש. יש שיעורים פרטיים (90 ₪ לשיעור) או בקבוצות (30 ₪ לשיעור).

לפרטים נוספים אפשר לפנות אל יעקב אברמס, 054-7539209. ולא לשכוח - קסדה בראש טוב.

עוד באיפה מוצאים מה

שלא ניסחף: שעון חול לאמבט
החשמל יקר לכם? תעברו לעששית נפט
האמת המסתורית שמאחורי הווסאבי