החשמל יקר לכם? למה שלא תעברו לעששית נפט במקום

אתם ממשיכים לבקש וטל הבר ממשיכה לחפש. והפעם עששיות, מאובנים ותרופות פלא לנשירה, בשבוע של בקשות הזויות. אבל אנחנו כאן כדי להכיל. איפה מוצאים מה<BR>

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

רק היום, תרופות פלא!

"היי, שמעתי פעם שיש דבר כזה שמפו טבעי לטיפול בשיער ובקרקפת בעייתיים. רציתי לדעת אם הוא מטפל גם בנשירה ואיפה אפשר להשיג אותו. המון תודה, הילי"

אהלן הילי. לפני שאני מפגישה בינך לבין השמפו, אני רוצה לחזור על משהו שכבר אמרתי לא פעם - לא בגלל שאני כל כך אוהבת לשמוע את הקול של עצמי (טוב, נו, גם זה. אבל זו לא הסיבה העיקרית הפעם), אלא בגלל שלעתים קרובות אני מקבלת פניות לגבי מוצרים טיפוליים שונים.

אז זה הולך ככה: המדור אינו תת-פורום של "כללית מושלם". כשיש בעיה רפואית - צריך ללכת לרופא. לא סתם הם עושים פסיכומטרי חמש פעמים ואחר כך טסים ללמוד בהונגריה!

נשירת שיער עשויה להעיד על מגוון רחב של בעיות, החל בתזונה לקויה וכלה בתת-תפקוד של בלוטת התריס, וחבל שבגלל שמועה על שמפו פלא כזה או אחר תזניחי את הטיפול.

לאחר הדיסקליימר הזה, ובהנחה שנבדקת וכעת את יודעת שכל מה שאת זקוקה לו הוא שמפו - סביר להניח שהשמפו עליו שמעת הוא קמילוטרקט - שמפו טיפולי של Dr.Rad. הסוג שמיועד לעזור לנשירה הוא זה שמכיל תמציות טבעיות של סרפד ורוזמרין. זה האתר שלהם.

לרוב תמצאי אותו כמעט בכל בתי המרקחת וחנויות הטבע למיניהן. לא ציינת מאיפה את בארץ, אז הנה מבחר מקומות:

בית מרקחת שור טבצ'ניק, רח' המלך ג'ורג,' 54 ,ת"א, טל' 03-6202777,

בבתי המרקחת של קופת חולים לאומית – פריסה ארצית,

הפינה הטבעית, יפו 101, ירושלים, טל' 02-6247821

בית מרקחת מרכז, שד' הנשיא 130 חיפה, טל' 04-8381979

כי חשמל זה לחלשים

"היכן ניתן להשיג עששית נפט אותנטית מפעם? אני מתגוררת באבן יהודה. בתודה, שלומית"

מה רע בחשמל המסורתי, שלומית? האם לא שמעת שהעולם הערבי עומד עלינו לכלותנו ומחירי הנפט עולים כמו, ובכן, נפט?

אבל לא נתכנסנו כאן לדבר על משבר הנפט העולמי.

מיני מוצרי נוסטלגיה ישראליים אפשר למצוא באספן ישראלי, רחוב ויצמן 17, מושב קדימה (וזה אפילו ליד אבן יהודה), טלפון 09-8991319.

האספן לא מומלץ רק לחובבי העששיות, ניתן למצוא בו אוספי בולים ומטבעות, מפות ישנות, תקליטים, כרזות מפעם וכל מה שיגרום ללב היהודי החם והנוסטלגי להאיץ את פעימותיו. אפשר לבדוק גם באתר שלהם.

עידן האבן

"יש לי שאלה קצת מוזרה. איפה אפשר לקנות מאובנים? אני גרה ברמת גן אבל אפשר גם בתל אביב או גבעתיים"

באמת מוזר. למה שתרצי לקנות מאובן? לא נחמד יותר לנעול את נעלי ההליכה, להצטייד במקל ובקבוק מים ולסייר באפיקי נחלים (אלו שלא מוגדרים כשמורת טבע!) וללקט מאובנים בעצמך במקום להוציא ממיטב כספך בחנות מנוכרת בקניון עם מזגן? בעצם, צודקת. באמת עדיף לקנות אותם, רק בגלל המזגן.

בסטונאייג', ששת הימים 16, רמת גן, טל' 03-5784506 תמצאי מבחר מאובנים, קריסטלים ומטאוריטים.

עוד באיפה מוצאים מה

אל תשכחו את עצמכם באמבטיה
ללכת כמו דייג ולשבת כמו בהריון
הדרדסים משתלטים על העולם