שלא ניסחף: שעון חול לאמבט

באזור זקוקים לשעון חול שכלום לא מזיז לו, בירושלים מחפשים נואשות אחר בושם בניחוח איריס ומעיין רק רוצה לבשל בשמן ענבים. טל הבר נענית לכל הגחמות שלכם

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

עמידים לאדים

"שלום! אני גר באזור ומחפש שעון חול שאפשר לשים גם באמבטיה. מצאתי בכמה מקומות שעוני חול 'רגילים' אבל אף אחד מהם לא עמיד לאדים. תודה מראש! שלומי"

אהלן שלומי. דקות ארוכות ניסיתי להבין מה פשרו של "אני גר באזור". כיצד אתה יודע היכן אני גרה? האם אמירתך זו משולה ל-"אני באזור, תכיני קפה, אני מגיע"? ולמה אתה מעוניין שאציב שעון חול באמבטיה, האם נשכרת על ידי אמי המודאגת שחוששת שאינני מקדישה מספיק זמן לנקות מאחורי האוזניים?

איכשהו בסופו של דבר הכה בי ההיגיון והבנתי שמדובר במועצה המקומית אזור. עם זה כבר יותר קל לי להתמודד.

באזור עצמה לא הצלחתי לאתר את שעון החול שחיפשת, אבל באזור התעשייה של חולון, שאמור להיות קרוב, מצאתי. אתה מוזמן לסור ל: "הידרה", האופן 8, א.ת. חולון 03-5566066 ולהתחיל לחגוג במקלחת כאילו השנה 1999 עדיין בעיצומה.

ניחוחות של חנות רהיטים

"היי, הייתי רוצה לדעת איפה אוכל למצוא בושם בריח איריס בירושלים ומהו טווח המחירים. תודה רבה, זה יעזור לי המון. הדס"

מסתבר שבשמים בניחוח איריס לא ממש נפוצים בימינו. מאחר ואני מחזיקה בחוש ריח של חולה ברונכיטיס מנוזל שמעשן חמש קופסאות טיים ליום, אני לא יכולה לחוות את דעתי בנושא, אבל אולי כדאי ללכת אחרי העדר ולהסיק שהריח הזה הוא לא גליק כזה גדול?

בכל מקרה, הצלחתי למצוא שני בשמים בריח איריס הנמכרים בירושלים.

הראשון שייך לחברת ל'אוקיסטן, שאמנם אין לה סניף ירושלמי אבל מוצריה נמכרים ברשתות שונות בכל הארץ. את בושם האיריס שלהם מצאתי ב"הרמוני רהיטים", הסורג 2, ירושלים, 02-6245410. (כן, זו אכן חנות רהיטים, אבל הם מחזיקים גם במתנות ומוצרי טיפוח). בקבוק של 75 מ"ל יעלה לך 379 שקלים.

בושם נוסף שייך ל-Burberry Beat והוא אמור להימכר ברשת חנויות המשביר החדש לצרכן וברשת אפריל. הוא עולה 369 ₪ ל-50 מ"ל ו-463 ₪ ל-75 מ"ל. כשהתקשרתי לחנות אפריל בקניון מלחה נאמר לי שכרגע המוצר לא קיים על המדף, אבל אמור להגיע בסוף החודש. את מוזמנת לבדוק עם שאר הסניפים.
במשביר פשוט לא ענו.

להרגיש בענבים

"אני מחפשת שמן מזרעים של ענבים. חשוב לציין שאני מדברת על שמן לבישול, ולא לקוסמטיקה - הם אינם אכילים. יום טוב, מעיין"

אם יש משהו שכתיבת הטור הזה לימדה אותי, זה לא לשאול "למה?". התשובה אף פעם לא תניח את דעתי ורק תוביל לשאלות ולכאבי לב נוספים.

לא ציינת אזור מגורים, אז אני מניחה שמדובר במרכז. בכל מקרה, את שמן זרעי הענבים (למאכל, כמובן שלמאכל) מצאתי בשיטוט ב"ניצת הדובדבן" בתל אביב. השמן נמכר גם בשאר הסניפים שלהם, שאת יכולה למצוא כאן.

עוד באיפה מוצאים מה

ללכת כמו דייג ולשבת כמו אשה בהריון
הדרדסים משתלטים על העולם
קדחת הפיסול משתלטת על מבוגרי ישראל