10 בחורות מחפשות בריכה למסיבת רווקות

איפה יכולות 10 עלמות חן לחגוג את סוף הרווקות של חברתן בירושלים בלי חשבון, איפה מוצאים ג'ינג'ר כבוש בלי לשבור קופת חסכון על סושי, איפה אפשר ללמוד להכין גלידה ואיפה מוכרים סנדלים תנ"כיות לאנשים שאוהבים קשירות. איפה מוצאים מה<BR>

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

יותר טוב מסושי

"אהלן, אתם בטח מכירים את הערך התזונתי של הג'ינג'ר שמקבלים לצד מנת הסושי, אני אוהבת את זה יותר מהסושי :) אבל איפה קונים בלי הסושי, כך שלא יהיה חור בכיס? תודה"

אז זה מה שזה, עלי ג'ינג'ר. ואני חשבתי שהטבח פשוט שכח את הטישו שלו על הצלחת שלי. זה מרגיע.

את העלים הללו, או ליתר דיוק שורש ג'ינג'ר כבוש/מוחמץ, דווקא לא קשה כל כך למצוא. למרבה הפלא. נראה שיש ביקוש לדבר הזה, ואני שוב מגלה בפתיעה כמה מעט אני יודעת אודות המין האנושי.

מאחר ולא ציינת מיקום אני מניחה שמדובר בתל אביב. אז את ה"עלים" תוכלי למצוא במכולת הסינית ברח' הכובשים 48, או ברח' קרליבך 15, תל-אביב. אם זה לא קרוב לך מספיק, תוכלי למצוא את הג'ינג'ר המדובר גם באורגניק מרקט. יש לו שבעה סניפים המפוזרים במרכז, ואת כולם תמצאי כאן.

איך מכינים גלידה

"צהריים טובים, אני צריך לדעת האם יש מקומות בהם מלמדים להכין גלידה, רצוי באזור המרכז. תודה על העזרה. אביעד”.

אם השאלה הקודמת עימתה אותי עם חוסר ההבנה הבסיסי שלי באורחות בני האדם, הרי שהשאלה שלך, אביעד, גרמה לי לאבד סופית את האמון בהם. ולא, לא באשמתך - אני דווקא לחלוטין בעד. פשוט אחרי שראיתי עד כמה קל להשיג עלי ג'ינג'ר כבושים (כבר אכלתי מחברות ספירלה טעימות יותר מהם), ואז גיליתי שאני לא מצליחה למצוא כמעט אף מקום שמלמד להכין גלידה - הבנתי שזה עולם חולה, חולה מאוד.

לאחר עבודת בילוש שלא הייתה מביישת אף חוקר דוקטורט, עלה שחברת אלדו-טרטופו פתחה סניף נוסף ברחוב הברזל 2 ברמת החי"ל, תל אביב. הסניף הזה מתפקד גם כסניף של האקדמיה לגלידה של מונטה ביאנקו. שם מלמדים את מלאכת הכנת הגלידה וגם מעבירים קורסים קצרים של שלוש שעות בעלות של 200 שקלים. כולם מוזמנים, מזכיינים דרך חברות שרוצות לארגן יום כיף לעובדים ועד לקוחות פרטיים.

עד שיעלה אתר האקדמיה, אתה מוזמן לפנות אליהם במייל aldoacademy@gmail.com לקבל פרטים נוספים.

אוהב קשירות

"היי, אני מחפשת סנדלים תנ"כיות אמיתיות כאלה, עם רצועות שקושרים ושיהיו מעור אמיתי!! תודה רבה רבה, מיטל”.

מיטל, את נעצת את המסמר האחרון בארון הקבורה של תקוותי שמוריסי עוד ישמע אודותיי, ויזמין אותי להופעה שלו כאורחת כבוד. הוא זועק "בשר זה רצח" ואני שולחת אנשים לקנות עור אמיתי. לא נורא, גם ככה הסיבה היחידה לחיי היא לשרת אתכם.

סנדלים כמו של דוד המלך תמצאי בצ'יף - סנדלי עור ו"קרוקס", שינקין 13 (בחצר האחורית), תל אביב, 03-6204487.

עכשיו, כשברור לי שלהופעה לא אגיע, אני מוכנה לעבוד על השאלה הבאה. מעיל מפרווה של 101 דלמאטים, מישהו?

מסיבת רווקות

"שלום! אני ועוד כמה מחברותי היינו מעוניינות לעשות מסיבת רווקות לחברה בירושלים. פה מתחילה הבעיה. אנחנו רוצות להשכיר מקום ללילה כולל בריכה ולינה באזור אך לצערנו איננו מוצאים מקום שיאכלס כ-10 בנות בערך. חיפשתי ולא מצאתי אולי את תוכלי לעזור לנו. ואם ישנן אטרקציות נוספות הכל יתקבל בברכה. נשמח לשמוע במהרה יש לנו עוד שבועיים וחצי אם זה אפשרי מבחינתך. תודה רבה".

"אם זה אפשרי מבחינתי"? הרי לעזור לכלה זו מצווה! ואלוהים יודע שהמאזן הקארמי שלי זקוק נואשות לכמה כאלו.

בצימר "קסם על המים" המצויד בבריכה, בין היתר, בטח ישמחו לעשות איתכן עסקים. טל: 02-9992122, נייד2: 052-6999968, נייד1: 052-221802.

אם שם זה לא הולך, שימו לב שהאתר משופע בעוד מיני מקומות בירושלים, אחד מהם ודאי ישמח להכיל מצוות הכנסת כלה.

טורים קודמים

דאורדורנט מאבן, מכונת עשן ל"שימוש ביתי" ובגדי יד שניה
קמח סויה, חומרי ניקוי אורגניים ומכונת אייס קפה ביתית
כותש קרח ידני זול ותותים מיובשים בהקפאה