להכין מוחיטו כמו שצריך

איפה מוצאים כותש קרח ידני זול, תותים מיובשים בהקפאה, כבל רשת מתכווץ וכוננית קש "כמו פעם". איפה מוצאים מה

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

בחור מתוח

"'איפה מוצאים מה' שלום, מזה זמן רב אני מחפש היכן ניתן לקנות בארץ כבל רשת מתכווץ, כלומר באורך משתנה. הכוונה היא לכבל אשר יושב במעין "עיגול שכזה" ושניתן למתוח אותו משני צדדיו. אודה לעזרתכם, שי".

היי שי. קודם כל, ,תוכל למצוא את מבוקשך באתר הזה כאן.

עכשיו, אני יודעת שלרוב הפונים אלי מעדיפים חנויות עם כתובת ולא כאלו הממוקמות במרחב הווירטואלי. לרוב אני גם משתדלת לפעול לפי זה. אבל הפעם, חיפשתי וחיפשתי ללא הועיל. או, כמו שדודתי הייתה נוהגת לומר, "גם משה רצה אבל לא יצא". לפיכך, אני פונה בבקשה נרגשת אל הציבור: אם אחד מכם ראה (פיזית) את כבל הרשת המתואר כאן, הינך מתבקש לסור אל הטוקבק הקרוב לביתך. אודה לעזרתכם, המדור.

מוותרת על הדיג

"שלום, איפה אפשר להשיג תותים מיובשים בהקפאה כמו בקורנפלקס monday? רק את התותים כמובן. תודה, הילה".

קודם כל נטפל בביזנס. את מבוקשך תמצאי בפיצוחי בוסתן, קינג ג'ורג' 49, 03-6203230.

עכשיו, אני תמיד סברתי שחלק ניכר מהעניין הוא במשחק, לדוג את חתיכות הפרי מהים המשמים של דגנים מיובשים וחסרי טעם. שלא לדבר על מבטי התמיהה מצד השותפים כאשר הם חושבים "היי, לא היו אמורים להיות כאן עוד כמה דברים למעט אורז תפוח וחיטה מיובשת?!". אבל זו רק אני.

חוץ מזה, מאחר ולא ציינת אזור ספציפי, הנחתי שמדובר במרכז. זה אמנם מאוד תל-אביבוצנטרי מצידי, אבל הסטטיסטיקה גובה את שלה. ברירת המחדל תמיד תהיה תל אביב - לתשומת לב הקוראים.

כוננית לדובי פנדה

"היי, רציתי לדעת איפה בתל אביב אני יכול להשיג ארונית קש בצורת קשת כזאת כמו של פעם. תודה מראש, יואב”.

אביב היקר, כמו במקרה וילון החרוזים, גם כאן אני תוהה האם הטעם האנושי חדל להתפתח אי שם בשנות ה-70 המאוחרות. אבל אני כאן בשביל מטרה מסוימת, וארורה אהיה אם לא אמלא אותה.

זה לא היה פשוט, והפיתוי לשלוח אותך לשוק הפשפשים או לחנויות אזוטריות בצפון היה גדול, אבל לבסוף התברר שהפתרון נמצא ממש מתחת לאף, ב"איש הקש", החשמונאים 2, 03-6290935 תמצא את הכוננית בה חשקת.

בכלל, תוכל למצוא שם מיני רהיטי קש ובמבוק ותוכל להרכיב סט שלם שכל כולו שיר הלל לעיצוב הפנים הקיבוצי של 1985. אני לא יודעת עד כמה זה מוצא חן בעיני, אבל היי, אפשר להאכיל צבא שלם של דובי פנדה רק מחלון הראווה של החנות.

מוחיטו בקלי קלות

"אהלן, אני מחפשת כותש קרח ידני. לא אחד כזה עם מנוע כי הם יקרים, ובבקשה אל תשלחי אותי לדיזינגוף סנטר כי שם ראיתי כזה שהיה יפה לאללה אבל יקר נורא. אילנית".

אילנית, אני מרגישה שמצאתי בך נפש תאומה, ולו רק בגלל שאני מדמיינת לעצמי את מסיבות המוחיטו המפוארות שאת עורכת, ולשם כך את נזקקת לכותש הקרח. ודאי תשמחי לדעת שאני עצמי, אני ולא מלאך, רכשתי לאחרונה כותש קרח במחיר הזעום של 50 שקלים בשוק הכרמל. רוצה לומר: את הכותש תמצאי בשוק הכרמל.

אין לי מספר מדויק ושם של רחוב לתת לך, אבל זו אחת החנויות הראשונות בשוק, מצד ימין שלו. אני מהמרת על העשירית בערך. זו חנות פנימית ולא דוכן, לתשומת ליבך. ואגב, יש קצת בהמשך גם דוכן שמוכר בסוף היום צרור נענע בשקל אחד, וגם מחיר הלימונים צונח פלאים. צ'ירס, מייט!