חזיה מרופדת

איפה מוצאים חזיית A מרופדת, צ'יפ לפלייסטיישן 1, וילון חרוזים ואפוני ג'לי מקוריים. איפה מוצאים מה

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

אפנה שכזו

"וילון חרוזים - איפה מוצאים בת"א או בסביבותיה הקרובות (דרורה)".

שלום גם לך, דרורה. כתשובה לפקודתך, מבחר משתנה של וילונות חרוזים ניתן למצוא בשינקין דיל, שינקין 6, תל אביב טלפון: 03-5252632.

באותה ההזדמנות ניסיתי למצוא גם מכונת זמן מכוונת ל-1977, אז וילון כזה לא נחשב לפשע כנגד האופנה, אך הן בדיוק אזלו מן המלאי ולא ברור מתי הוא יחודש.

האיש שלי בהום סנטר מסר לי גם שווילונות חרוזים יימצאו בסניפים הגדולים יותר של הרשת. לרוב הוא בחור אמין, אך מומלץ להתקשר לברר לפני ההגעה - אתר הום סנטר.

מרופדים קלות

"שלום, אני מחפשת חזייה שלא מצאתי באף חנות הלבשה תחתונה - מידה A. ושתהייה מרופדת עם פוש אפ, אם אפשר. לא לצחוק... מאז הדיאטה הציצי קטן ואני הולכת עם המידה הקודמת (שירן)".

שירן, כאן לעולם לא אצחק עלייך. בכלל, אני גורסת שחזה קטן עדיף על ישבן נוסח ג'יי-לו, ושאם גברים כל כך אוהבים שיש מה לתפוס, שילכו לצוד ארנבות או משהו.

למרות שאמרת שלא מצאת באף חנות הלבשה תחתונה, החלטתי לבדוק בעצמי כמה מהרשתות הגדולות, ודווקא באינטימה הצלחתי למצוא את המידה המבוקשת. לא בטוח שהיא קיימת בכל הסניפים, אבל בסניף דיזינגוף סנטר מצאתי מספר דגמים חביבים, מרופדים קלות ובעלי אפשרות לשחק עם הרצועות לאיקס או קולר כך שהחזייה תתאים למבחר חולצות. אינטימה דיזינגוף סנטר, קומה תחתונה, 03-6200361.

בחזרה לניינטיז

שלום שמי חי, אם תוכלי בבקשה לעזור לי אני מחפש מקום שאפשר לקנות ולהתקין בו ציפ קורא צרובים לקונסולת המשחק ps1 האזור הרצוי הוא צפון ואם אין בצפון אז במרכז.

היי חי. למען האמת, אני לא ממש בטוחה לגבי חוקיות העניין. אבל מאחר והשכלתי המשפטית מסתכמת בכך שפעם קניתי סנדוויץ' חביתה ליד הפקולטה למשפטים (אגב, לא היה הורג אותם לשים קצת מיונז) - החלטתי למלא את מבוקשך בכל זאת. מסתבר שזו לא בקשה קלה כל כך לביצוע.

כששאלתי על צ'יפים לפלייסטיישן 1 רוב התגובות נעו בין "כן, תמצאי את זה בשנות ה-90" ל"פחחחח". אבל בסופו של דבר ידיד נאמן הצליח למסור לי מספר טלפון של בחור באזור המרכז שמחזיק בצ'יפ המיוחל ואף מבצע את ההתקנה שלו: 052-6966635.

הודעה זו תשמיד את עצמה 30 שניות לאחר הקריאה, ראה הוזהרת.

ג'לי בלי

אחרי חיפושים (רבים) ללא תוצאות, רציתי לברר אם אפשר להשיג בארץ ג'לי בינס של חברת Jelly Belly, ואם כן - איפה (עדיף באיזור ת"א). תודה:) Mari :)

מבירור מול חברת Jelly Belly נמסר לי שיש להם משווקים בארץ. מדובר בחברת מור-ים. כאשר פניתי אליהם, נמסר לי שהמוצר עדיין לא קיים בפריסה ארצית. כרגע הם בונים לכך את השוק ומחכים לאישור משרד הבריאות. עד שהמוצר ישווק (בקרוב, כך הובטח לי) תיאלצי להסתפק בג'לית של עלית, אני חוששת.

כרגע גם לא ברור לחלוטין באיזה רשתות תהיה ההפצה, לכן אני ממליצה להתקשר בעוד כשבועיים אל מור-ים ולברר האם נפל דבר: מור ים ייבוא ושיווק, 02-9908001.