מחפשים את קיטי

איפה מוצאים אקססוריז של הלו קיטי, תוכניות ישנות של ערוץ 1, איפה מקבלים הצעת מחיר על כינור וקורקינט חשמלי באזור רחובות. איפה מוצאים מה

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם

איפה קיטי?

"שלום .. איפה ניתן להשיג בגדים ואקססוריז של הלוו קיטי החמודה באזור תל אביב? תודה, כרמל"

הלו כרמל, דבר ראשון הרשי לי להכתיר אותך כלקוחת השנה. דבר שני - בשם אלוהים ילדה, כסף לא גדל על עצים. אבל כמו שאני ממלמלת לעצמי תמיד מאוחר בלילה, כאן לא שופטים. כאן מכילים.

בגדי הלו קיטי תוכלי למצוא ברשת חנויות אפרודיטה, שיצאו במיוחד למענך הקיץ בחולצות ומכנסיים עם הדפסי הלו קיטי. חנויות אפרודיטה בת"א תוכלי למצוא בדפי זהב.

סיכות לשיער, קשתות, ארנקים ותיקי הלו קיטי יימצאו גם ב:שיק- אלנבי 61 תל אביב, 03-6208060. מבחר מצומצם יותר של ארנקים יימצא באודם: שינקין 1 תל אביב, 03-6202725. וברשת מונסטון - המלך ג'ורג' 49 תל אביב, 03-5285010 או שינקין 15 תל אביב, 03-6208265.

געגועים לגדי יגיל

"הי, רציתי לדעת אם ניתן להשיג איפשהו כל מיני תוכניות ששידרו בימי ילדותי בערוץ 1 ושלא ניתן להשיג בחנויות. יגאל".

שלום יגאל. ודאי היה נהדר להתבגר בתקופתו של שייקספיר, או לפחות בתקופת התסריטאים של "המסעדה הגדולה". אישית, אני סוברת שיש מקום לעצור ולהרהר מדוע לא ניתן להשיג את אותם חומרים אסורים בשום מקום. חשוב על תגובת השרשרת שאתה עלול להתניע. היום אדם בודד מגלה עניין בחידון התנ"ך, מחר אבשלום קור בבגדי לייקרה ברוקדים עם כוכבים. האם אנו באמת יכולים להרשות זאת לעצמנו?

לאחר שאמרתי את דברי, אוסיף ששווה לחפש שידורים של ערוץ 1 במחלקת השיווק שלהם. ניתן גם לפנות אליהם באימייל sales@iba.org.il. אם שם לא נמצא מבוקשך, ניתן לפנות לארכיון הטלוויזיה בבקשה לרכוש מהם הקלטות ישנות: 02-5301177  פקס: 02-5301626  דוא"ל: Film-Archive@iba.org.il.

אני סומכת עליך שתעשה את הבחירה הנכונה.

כמה זה שווה

"אהלן, עברתי לדירה בת"א וגיליתי להפתעתי כל מיני דברים ישנים במחסן. אחד מהם היה כינור שנראה במצב טוב. לאן אפשר לקחת אותו על מנת שיהיה אפשר להשתמש בו או לדעת בכמה אפשר למכור אותו? תודה רבה, יעלה".

יעלה היקרה, לא תמיד מה שאת רוצה טוב בשבילך. או לשכנים שלך. או לשכנים של השכנים שלך, שממש רוצים לישון בשבת ב-10:00 לפנות בוקר, אבל גם כוחם של 100 אטמי אוזניים לא עומד מול יצחק פרלמן הצעיר שדר גג מולם ומתעקש לתרגל שוב ושוב למרות שברור לכל שמוטב היה לו בחר בעיסוק מתאים יותר, כמו קצב או רוצח המונים.

אני מפצירה בך ליטול בזהירות את כלי השמד הנ"ל לקבלת ייעוץ מקצועי אצל וינשטיין אמנון - בונה כינורות ומומחה בהערכת כלים ישנים, שלמה המלך 72 תל אביב, 03-5248095

ובבקשה, רק לא בין 14:00 ל-16:00.

חוסכים אנרגיה

"אני רוצה לקנות קורקינט חשמלי באזור רחובות. יש מושג לאן אפשר לפנות? בתודה מראש, שירז"

מאז ירד מן העצים והתרומם על שתיים לא פסק האדם מחיפושיו למצוא דרכים אשר יסייעו לו להזיז את גופו פחות ופחות. ואם אפשר להיראות מטופשים להפליא תוך כדי, הרי זה משובח.

אני מעודדת התנהגות כזו. היא גורמת לי להיראות טוב יותר, על דרך ההשוואה. לכן, מהרי אל קלנועית רחובות, רוזנסקי 28 רחובות, 08-9315858.