להיטים מהתשעים

איפה מוצאים כובע כמו של סלאש, אוספי להיטים משנות ה-90', מדבקות של נחמן מאומן ופאזלים מתמונות. איפה מוצאים מה

המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

כובען מטורף

"רציתי לדעת איפה אפשר להשיג מגבעת גבוה כזאת כמו שיש לכובען המטורף מאליסה בארץ הפלאות או לגיטריסט של להקת guns and roses באזור תל אביב ומודיעין. תודה מראש. דניאל".

מצאתי אחד בלוח יד2 (הוא טוען שהוא מוכר את הכובע המקורי. בסדר), ואני בטוחה שיש בעוד לוחות שונים ברחבי הרשת. גם פשפוש בשוק הפשפשים או בשוק העתיקות של דיזינגוף לא יזיק.

אגב, ליד כיכר דיזינגוף, בצד של הקראפים, יש חנות פשפשים עמוסה ומומלץ לעצור שם ולחפש. בהצלחה, ואל תשכח להעביר את הכובע ניקוי יבש חמור לפני שאתה בכלל נוגע בו.

שרים תשעים

"אני מחפש כבר שנים דיסקים של אוספי להיטים ישנים משנות התשעים (בעיקר של השנים 93 ו-94). ניסיתי את חור בשחור, את אילן בן שחר, חוד המחט ועוד כמה. אז, אם ייצא לך להיתקל בהם, או שאת מכירה מישהו שנתקל בהם, אני אשמח אפילו לעותק. תודה! מנו".

מוזר לי שלא מצאת שם, אבל אני משערת שזה בגלל שהדיסקים האלו מופיעים ונעלמים מידי פעם וקשה לעקוב אחריהם. בכל מקרה, אני ממליצה להיעזר בשרשור המוזיקה השבועי של פורום "יד שנייה" בתפוז. אנשים מנסים להיפטר שם מהמון דיסקים במחירים מצחיקים, ואולי אפילו תמצא שם אוספים שלא ידעת שאתה רוצה בכלל.

נחמן מאומן

"דחווףףף ביותר! איפה אפשר למצוא חולצות וסטיקרים וכיפות של נ-נח-נחמן מאומן? אני חייב את זה לתחפושת ורצוי בפתח תקווה והסביבה. תודה רבה רבה רבה".

אני ממש מקווה שאני עוד תופסת אותך בזמן, ובכל מקרה, שמור את האינפורמציה לשנה הבאה או לכשיתחשק לך להפוך לברסלבי מהמניין.

בפתח תקווה יש מרכז ברסלבים בפרנקפורטר פינת ההסתדרות (ליד הבורגר ראנץ), ואם אני זוכרת נכון, בצד השני של הכביש יש חנות תשמישים קטנה, אולי גם שם תוכל למצוא ציוד מתאים, כמו ציציות וכיפות. בכל מקרה אני מצרפת לינק עם רשימת טלפונים ומרכזים של החבר'ה השמחים, למקרה שתזקק לעוד אינפורמציה.

משחקים בתמונות

"יש לי שאלה קצת הזויה. אני בעצם מחפשת לינק למשהו, היה לי פעם אתר עם כל מיני 'משחקים' שאפשר לעשות עם תמונות בפליקר. משחקים כמו כותרות ופסיפסים וכל מיני כאלו. היה לו שם מאוד ארוך ומוזר עם Toys בסוף. יכולתי להישבע שבפליקר היה קישור לאתר הזה אבל עכשיו אני לא מוצאת אותו ואודה לך מאוד אם תוכלי לעזור".

שמעי, יש לך מזל ששמרתי את הלינק הזה באיזו תיקיה מאובקת. אחרת, בחיים לא הייתי נזכרת שקוראים לאתר flagrantdisregard.com. מסתבר שבינתיים גם החליפו לו את השם והוסיפו עוד המון משחקי תמונות.

נדמה לי שפתחו את השימוש בו גם לאנשים שלא רשומים בפליקר. בקיצור – הרבה דברים השתנו, אבל הכיף הבסיסי שלמדנו להכיר ולאהוב עדיין שם. תהני!