רוצים בירה

איפה אפשר למצוא בירה דוס אקס, מכשיר לשטיפת סינוסים, פתיתים של טבעול, קורס גננות לחובבים ומקום להשליך בו את הבטריות. אתם שואלים, שירה מוצאת

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

הסוף לסינוס

"ידוע לי שישנו מכשיר ידני ופשוט לשטיפת סינוסים. הוא מיוצר בצרפת, וישנם כמה בעלי מזל בארץ שאפילו יש להם מכשיר זה. לבעלי רגישות לסינוסיטיס, זהו מכשיר מנע שערכו לא יסולא בפז. הוא חוסך אי נעימות ואנטיביוטיקה. אולי תוכלי לבדוק האם יש מי שמייבא אותו ארצה - ואם כן - היכן אוכל לרוכשו".

חבל שאין לך את השם המדוייק של המכשיר, למרות שאני מהמרת שמדובר ב- Saline Sinus Rinse (השם "סאלין" עושה לי אסוציאציות צרפתיות), שלפי מה שהבנתי, דומה לנטי פוט הידוע לשמצה. כך או כך, אין אותם בארץ, ותהרגי אותי אם אני מבינה למה. כרגע הטיפולים הביתיים בסינוסיטיס (חוץ מאנטיביוטיקה ודומיה) מסתכמים בהמלצות טבעוניות כמו שטיפות אף עם מזרק שמכיל מי מלח, מספר טיפות שמן לבנדר, שמן עץ התה ושמן מנטה. אם כי המדור אינו ממליץ לעשות בבית מעשים שביום יום נעשים בהרדמה מקומית בבית חולים. אני חושבת שבגלל זה לא מביאים את המכשיר הזה לארץ, פשוט פוחדים שהישראלים לא מספיק מתוחכמים כדי לנקות לעצמם את הסינוסים בלי לשאוף מים לריאות.

שושו

"האם מישהו מוכר בארץ את הבירה המקסיקנית דוס אקס?"

בוא נגיד שאם יש מישהו כזה, אז הוא עושה את זה ממש במסתור, ולא מיידע אף אחד. השלישיה המקסיקנית הכי נפוצה בארץ היא הקורונה כמובן, נגרה מודלו וסול.

יחד עם זאת, לקראת האביב–קיץ תמיד יש פסטיבלי בירה בירושלים וחיפה. אולי שווה להתאפק קצת כמה חודשים ואז לברר שוב.

למען הבורגנות

"שלום, יש לי שאלה קצת גריאטרית, אבל אני אשמח אם תוכלי לעזור לי בכל זאת.. אני מנסה לטפח את הגינה הקטנה שלי כבר הרבה זמן, אבל בנתיים הספקתי רק להרוס אין ספור שתילים ועציצים. אין לי מושג מה אני עושה לא בסדר, אבל גם אין לי כסף להשקיע בגנן מדופלם. רציתי לדעת אם יש קורס גננות לחובבים, משהו לא יקר אם אפשר, שמתאים לאנשים עם גינה עירונית קטנה. תודה מראש, הגננת רונית".

גננת יקרה, למה שאלה גריאטרית? סתם בורגנות מצויה. מה שבטוח זה שהדבר הראשון שעלה לי לראש זה המפגשים של גבעת ברנר. אני יודעת שיש להם המון מפגשים בימי שישי ללא תשלום, וכל פעם בנושא אחר. גם אם את לא מוצאת בתוכניה משהו מעניין, אני ממליצה לך להירשם אצלם לקבלת עידכונים, כי מי יודע מה יילד היום. וחוץ מזה, אל תהיי יותר מידי קשוחה עם עצמך, החורף הקשה לא עשה טוב לאף גינה. בהצלחה!

לא לשכוח קטשופ

"היי שירה, אני יודעת שאת הולכת ממש לצחוק על השאלה הזו אבל ... לא נורא. אז ככה אצלנו במשפחה יש התמכרות למאכלים של טבעול. כל מה שהם אי פעם ייצרו עבר אצלנו במטבח, לרוב בהצלחה רבה. לפני כמה שנים הם יצאו עם ליין של ארוחות להכנה במחבת, שאת חלקן ניתן להשיג עד היום (תבשיל כפרי, תבשיל סצ'ואן ועוד(, אבל יש ארוחת אחת של פתיתים שמסיבה לא ברורה ולא הוגנת כבר לא ניתן למצוא בשום מקום!! השאלה שלי היא האם הם עדיין מייצרים את זה? האם זה משווק לחו"ל? והאם יש דרך להשיג את זה איכשהו? בכל כמות ובכל מחיר!!!

אשמח לתשובה גם אם לא ניתן להשיג, על מנת להרגיע את רעבוני המתגבר..
עדי מהמרכז"

החיים אינם הוגנים, והבא ניקח רגע כדי להרהר על כך, ועל כל אותם ילדים אפריקנים שאפילו מחבת אין להם, שזה דווקא בסדר כי בלאו הכי אין להם ארוחה לחמם בה. ועכשיו, לבשורות הרעות באמת: אין. החברה החליטה להפסיק לשווק את ארוחת הפתיתים, מסיבותיה היא. כך שיש לך שתי ברירות – או להמשיך לגווע, או ללמוד להכין פתיתים אמיתיים. עושים ביום שישי סיר גדול, ומכרסמים אותו לאורך כל השבוע אחרי חימום במיקרו. ניתן להגיש בתוספת קטשופ. תחזיקי מעמד.

הזבל לסל, וחסל

"אני גרה ברעננה ואני רוצה לזרוק בטריות משומשות להיכן לקחת אותם? יעל"

לא יאומן שעל שאלה כל כך קצרה אני הולכת לפרסם רשימה כל כך ארוכה. ולהלן:

אוריינט אקספרס - אחוזה 178
יאיר אלקטרוניקה - ברנדיס 1
צילום אביב - אחוזה 120
בלוך מנחם - אחוזה 108
דרגיל - בורוכוב 3
א.א. אלקטרוניקה - חנקין 5
מעבדת השרון - הנגב 16
טלאור - עקיבא 1
אלקטרוניקה בן דרור - הבנים 3
אייס קנה ובנה - התעשיה 20
הום סנטר - זרחין 4
אויס שרותי חשמל - התעשיה 19
בועז שרותי טלויזיה - התעשיה 12
מוסך ניו קאר - היצירה 111
תכשיטי עדי - אחוזה 111
רושט - אחוזה 111
גולד מסטר - אחוזה 95
פנינת התכשיט - אחוזה 98
סלוליין תקשורת - המסגר
מוטורולה תקשורת - התעשיה 7
אופיס דיפו - התעשיה
פביאן - ברנר 4
אזימוט - התעשיה 15
פוטולנד - אוסטרובסקי 36
בלוקבסטר - אחוזה 85
סופר קואופ - אחוזה 158
רשתות ומרכולים בקרית אתגרים

טורים קודמים

הדרדסים חוזרים
פורים לכלב
ד"ר פלפל

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)