רוצה נחש

איפה להשיג נחש מחמד, קרחת מלאכותית, סוכריות מקליפות תפוזים, סנדלים לטיולים וחנויות צעצועים. אתם שואלים, שירה מוצאת

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

מקסימום, יש תער

"אני מיכאל בכיתה י"ב ויש לי לעלות הפקה של תאטרון וגם ככה סתם הייתי רוצה לדעת איפה אפשר להשיג את הקרחות האלה מגומי ששמים על הראש ואז אתה הופך לקרח וזה ממש מגניב אז איפה , איפה זה???"

בלי פאניקה! הכי הגיוני לחפש בו דברים כאלו במחסן תחפושות. אמנם פורים עוד רחוק, אבל מקצוענים אמיתיים לא נרתעים מפרט קטן ושולי שכזה. אחד ממחסני התחפושות המפורסמים באזור המרכז הוא מחסן לב, שנמצא ברחוב בן יהודה 236 תל אביב. היות ולא כתבת מאיפה אתה בדיוק, הרי לך עוד שני מקומות שיכולים לעזור במקרה ואתה לא תל אביבי:

אפקט, בסוקולוב 11, הרצליה.
זמיר טריקים, יהודית 19 פינת ביאליק, רמת גן.

במקרה הכי גרוע – תמיד אפשר לגלח. בהצלחה!

והתשובה: לא, אין

"פעם היו מוכרים בשוק קליפות תפוזים מסוכרות וטעימות לאללה.. היום כבר אי אפשר למצוא את הדברים האלו, או לפחות כך אני חושב. האם יש תקווה?"

קשה לי להיות זו שמבשרת לך שלא, אין תקווה, ולכן אני אנסה למצוא איזה פיתרון אחר. נדמה לי שבשוק האוכל בדיזינגוף סנטר מכרו פעם את המעדן הזה, אבל זה היה מזמן ומאז לא ראיתי אותו. כך שאפשר להגיד שעוד ניתן לקנות אותו פה ושם, אבל ה"פה ושם" הזה כל כך ערטילאי, שאני מעדיפה לעבור לפלאן בי, כלומר – להעניק לך את המתכון (הפשוט ביותר, יש לציין), ולאחל לך בתיאבון.

שם

"איפה יש סנדלי chaco לטיולים?"

שאלה פשוטה, שדורשת אף היא תשובה פשוטה ונטולת התחכמויות: סניפי למטייל, רשת מסלול (בוגרשוב 47 ת"א, ואפילו באשקלון) ותופעת טבע.

לא גדול ולא ארסי

"שנים אני רוצה לגדל נחש ורק עכשיו ההורים מסכימים לי.. איכשהוא.. השאלה איפה קונים נחש? או שצריך לתפוס אותו? אני מעוניין בנחש לא גדול ולא ארסי, בתור התחלה. בבקשה תעזרי לי מהר (לפני שההורים שלי יתחרטו)"

קודם כל, נחש ארסי לא יהיה לך. לא בגלל שאתה לא טיפוס נחמד, אלא כי זה לא חוקי בארצנו הנאה, וטוב שכך. שנית, כדאי שתקרא קצת על גידול נחשים, ותחליט איזה סוג מתאים לך בכלל, כי למרות שנחש הוא רק נחש, עדיין לכל סוג יש אופי ותנאי גידול שונים. אני ממליצה שתקפוץ, בזמנך החופשי (ואולי אפילו עם ההורים) ל"בית החיות" שבכפר הנגיד. הם מתעסקים בחיות אקזוטיות, ויכולים להדריך אותך בקצרה לגבי מה שמצפה לך.

ברגע שתדע מה אתה רוצה, אתה יכול למצוא נחש גם בלוחות יד שנייה ובפורומי חיות אקזוטיות שונים ברחבי הארץ. בדרך כלל זה אומר הפרש של עד 150-200 שקל במקרה הטוב ממחיר החנות, אבל בכל מקרה תצטרך להתארגן גם על כלוב וחימום וכדומה. בקיצור – יש פה עבודת הכנה, ולא רק "זבנג וגמרנו". בהצלחה.

צעצועים!

"אני יודעת שיש בארץ כמה חנויות יד שנייה לצעצועי ילדים, שאפשר למצוא שם מציאות מטורפות. אני כל הזמן שומעת עליהן בחצי אוזן, ורציתי לדעת אם תוכלי לתת לי רשימה של כמה חנויות לפחות באיזור המרכז, כדי שיהיה לי לתלות על המקרר. תודה!"

אכן, יש מספר חנויות, וזה בלי לספור את הקומונה האינטרנטית השופעת. החנויות הידועות הן:
שרון ודלית: השחף 16 יפו (שעות פתיחה והוראות הגעה באתר)
הבית של דידי: רחוב רוקח 5, נווה צדק תל אביב
baby2baby: בוגרשוב 26 תל אביב
עולם קטן לילדים: בורוכוב 8 רעננה, טלפון:09-7437707

וגם מחוץ לאיזור המרכז:
מרבה ידיים: קיבוץ אפיקים (הוראות הגעהבאתר)
שבלול (יד שנייה אבל לא רק): מודיעין עלית
ילדותי הקסומה: מושב עין איילה (הוראות הגעה באתר)

טורים קודמים

שקע ואצבע
מה נסגר אתכם
עציצים מרגשים

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)