סדינים וסיסי

איפה משיגים סדיני ענק למיטה, את הסרט "סיסי", יומן עם מנעול ודוקים צבעוניים מפלסטיק. אתם שואלים, שירה מוצאת

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

הגדילו ב-1.80 ונשארו ערומים

"קנינו מיטה בעלת מזרון ברוחב 1.8 מטר ובאורך 2.1 מטר. היכן בארץ אפשר למצוא סדינים המתאימים למיטה בגודל כזה? תודה, איילת"

ברוב חנויות גולף אנד קו ובחנויות אחרות שמוכרות מצעי כיתן אפשר למצוא כמה דוגמאות. בדרך כלל לא כל סט מגיע בגדלים האלו, ולפעמים צריך להתפשר, אבל יש. מה שכן, הם מאוד יקרים - סט זוגי מלא (100% כותנה) עולה כ-600 שקלים. גם להומטקס יש בקולקציה החדשה כמה דוגמאות בגודל הנ"ל ואפילו כמה יותר גדולים (ציפה 200/220). הם יושבים בהום דיזיין בקניון "דאון טאון סנטר" (סחרוב 5 אז"ת החדש ראשל"צ) והמחירים שם טיפ טיפה יותר זולים (כמעט 400 שקל), אבל אם תרכשי דרך אתר האינטרנט שלהם, תוכלי לצאת ברווח של 100 שקלים בערך, שזה גם משהו.

נסיכה גרמניה מחפשת בית חם

"אני מחפשת בנרות את הסרט סיסי של רומי שניידר ורצוי מאוד מאוד עם תרגום לעברית מכיוון שגרמנית אני ממש לא מבינה. הייתי שמחה להשיג את שלושת הסרטים אך אסתפק בסרט הראשון. תודה על כל תשובה, שרית"

לפי דעתי, הסיכוי היחיד להשיג את הסרט הזה בארץ הוא להיות בקשר עם הסינמטק, למקרה ויקרינו אותו שוב (כבר קרה), או לחילופין למצוא מישהו שכן מבין גרמנית, כי באוזן השלישית אפשר למצוא איזה עותק בודד, עם תרגום לגרמנית. מה שכן, חיפוש מעבר לים יכול לעזור לך. בקלי קלות מצאתי באתר "אולדיז" את כל הסדרה עם תרגום לאנגלית ב-67 דולר (כמה זה יוצא היום? 40 שקלים?)

וכמובן יש את אמזון ואיביי. בהצלחה!

במילה אחת - אכזבה

"שלום! רציתי לדעת איפה אני יכולה להשיג יומן זיכרונות עם מנעול אבל לא מנעול כמו ביומנים של ילדים אלא יומן עם מנעול יותר בטוח ועדיף שיהיה גם גדול...ובנוסף רציתי לדעת איפה ניתן להשיג גלידה של חברת 'פרזדנט צ'ויס' שנמכרו פעם ברשת סופרמרקט שנקראה 'גרינברג'...הגלידה הייתה בבאקטים בטעמים שונים אשמח אם תעזרו...לא משנה באיזה איזור!".

חדשות רעות יקירתי - רשת גרינברג התמזגה עם קלאבמרקט, ואילו זו האחרונה, מצידה, פשטה את הרגל לפני כשנתיים. כך שאפשר לנחש שצרכני פרזידנט ישארו רעבים כמו החתולים מחוץ למחסנים הריקים. לצערי, גם בקשר ליומנים יש לי חדשות רעות. חיפשתי שוב ושוב יומן עם מנעול אמיתי כמו שרצית, ואפילו פזלתי קצת לאתרים בחו"ל - אבל נראה לי שאנחנו נובחות פה על העץ הלא נכון. איזה מנעול כבר אפשר לשים עם מחברת? 8 צילינדרים? יומנים עם מנעול נועדו להיות קלים לפריצה, כנראה כדי שהורים יוכלו לגלות אם הילדים כותבים על שימוש בסמים וקיום יחסי מין עם המאבטח של בית הספר.

הרבה זמן לא איבדנו עין

"איפה אפשר למצוא דוקים צבעוניים מפלסטיק? כיום חנויות הצעצועים מחזיקות רק את
הפשוטים והמעצבנים מעץ. תודה, יפעת".

אכן, מעצבן באמת. אני מציעה שתעזבי את החנויות הפלצניות האלו ותתמקדים בחנויות נוסח "הכול בדולר", "הפיראט האדום", "כפר השעשועים" וכדומה. טיפ נוסף – חפשי בין המותגים והרשתות את חנויות הצעצועים הקטנות של פעם, אלו שמנוהלות על ידי סוניה ועוד אפשר למצוא בהן בובות כרוב ומחקים עם ריח. מבטיחה לך שתמצאי את הדוקים הנוסטלגים במהרה בימינו. אמן.

והודעה חשובה

לכל המחפשים מתקן לכסף קטן, כמו באוטובוסים,
לא נראה לי שאי פעם אבין בשביל מה אתם צריכים את השטות הזו, אבל זה לא מונע ממני לתת שירות. לאחרונה נוצר קשר בין המערכת לבין בעל מתקן חדש לגמרי, שמעוניין למכור אותו בשיטת המכירה הפומבית – החל מ- 200 שקלים. שלחו אלינו את ההצעות שלכם, אנחנו נשלח אותן אליו (כדי לא לחשוף את הפרטים שלו באתר), ונקווה שהטוב מבין כולם ינצח.

טורים קודמים

מטבעות ואגרטלים
נשים וסקיטלס
לבובסקי וכסף קטן

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)