לבובסקי וכסף קטן

איפה להשיג חולצות של ביג לבובסקי, סוכריות צרפתיות נדירות, חץ וקשת, וקורסים לעיצוב אופנה בצפון. אתם שואלים, שירה עושה שמיניות

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

שמועה

"רציתי לבדוק אולי התגנבה אליך שמועה איפה מוכרים חולצות עם התמונה של ביג לבובסקי (הלא הוא ה-dude מהסרט המפורסם הנושא את שמו), או אולי פוסטרים של הסרט או כל מוצר אחר שקשור לסרט (ולא, באנגים שמעשנים שם, זה לא נקרא מוצר שקשור). תודה מראש!"

במקרה באמת גונבה לאוזניי שמועה, שיש חנות באזור רעננה שמוכרת חולצות עם דיוקן דרמטי משהו של הלבובסקי דוד הזה. אולי יצא לך לראות אותם גם בשוק הטישרטים שהיה לא מזמן. בכל מקרה – אפשר להזמין את החולצה גם באינטרנט וגם דרך החנות. ונראה לי שאחרי חולצה כזו את כבר לא צריכה פוסטרים. עזבי אותך משטויות ושיהיה לך לבריאות.

הצרפתים האלה, זה משו

"אני כבר המון זמן מחפש ממתק צרפתי שנקרא קרומבר (carambar). למי שלא מכיר זאת מין סוכריית גומי בטעם קרמל. נמאס לי לחכות שאנשים יטוסו לצרפת בשביל לקנות אותה, וחיפשתי אותה בארץ אבל לא מצאתי. שניר"

שניר החנפן שלום (רק אני ואתה יודעים למה). יופי לך שאתה מחפש סוכריות שאף אחד לא מכיר. האמת היא שהחיפוש לסוכריות האלו היה מדכא במיוחד וכמעט שחזרתי הביתה עם יוק. אבל... לא רציתי להשאיר אותך בידיים ריקות, אז הנה הדבר הכי קרוב לתשובה מושלמת שיש לי – מעדניית "גורמה שופ" התל אביבית, שמתמחה במוצרים מצרפת. את הממתק המדויק לא מצאתי שם השבוע, אבל לך תדע – אולי סתם פספסתי? אולי עוד יביאו אותו? אולי אפשר לבקש שיביאו (פה זה ישראל, לא?) ואולי בכל המגוון שם תמצא משהו אחר לטעמך, שיעביר את הטעם המר שנשאר.

הפתעה

"שלום אני מעוניין כבר הרבה זמן לקנות חץ וקשת מסורתית זאת אומרת חץ וקשת מעץ עכשיו הבעיה אני לא מוצא בארץ (ירושלים-ת"א והסביבה) שום חנות שמוכרת דברים כאלו. תודה."

זו באמת בושה שאין מספיק חנויות בקניון לחץ וקשת מסוגים שונים. אחר כך אנשים נורא מופתעים כשהם מגלים שאת הדברים האלו אפשר למצוא לא פחות מאשר בחנויות נשק. שזה בעצם נורא הגיוני, אם משקיעים בזה הרהור פילוסופי מסוים. בכל מקרה, לבקשתך, בחנות מגנום 88 הירושלמית (רחוב ינאי 4) ישמחו להעניק לך חץ וקשת תמורת תשלום צנוע של בין 700 ל-2,000 שקלים. באתרי יד שנייה, לעומת זאת, אפשר למצוא כל מיני קשתות משונות ב-500 שקלים ומעלה. וחוץ מזה, על הדרך מצאתי לך גם סדנא לבניית חץ וקשת מעץ. למקרה שתקום בבוקר עם חשק למשהו מיוחד.

בתכל'ס, תפירה

"שלום רציתי לשאול האם את יודעת על חוגי עיצוב אופנה באזור הצפון? מכיוון שאני רק בת 17 אני מחפשת רק חוג בשביל ללמוד דברים בסיסיים כתחביב בינתיים. תודה אור"

אני לא יודעת מה הכוונה בדיוק לאזור הצפון, אבל כולי תקווה שהתכוונת לאזור חיפה – כי זה המקום הכי קרוב שהצלחתי לגרד בו חוגים מסודרים. יכול להיות שבמקומונים שלכם תמצאי עוד פרסומים, אבל כרגע מה שאני יכולה להציע לך זה קורס תפירה למתחילות שנעשה בקבוצה, או שיעור פרטי עם מורה לתפירה. שתי האופציות האלו באות באמת כדי ללמד אותך שיטות תפירה וגזירה לפי דוגמאות בסיסיות. כך שאם את יותר צפונית מחיפאית, נסי למצוא באזור הקרוב אלייך מישהי שיודעת לתפור באופן מקצועי. ת'כלס – זה מה שלומדים גם בחוגי עיצוב אופנה תל אביבים, רק ששמה נותנים לזה שמות יותר מפוצצים. בהצלחה.

אהמ.. אהמ

והודעה חשובה לכל המחפשים מתקן לכסף קטן, כמו באוטובוסים.
לא נראה לי שאי פעם אבין בשביל מה אתם צריכים את השטות הזו, אבל זה לא מונע ממני לתת שירות. לאחרונה נוצר קשר בין המערכת לבין בעל מתקן חדש לגמרי, שמעוניין למכור אותו בשיטת המכירה הפומבית – החל מ- 200 שקלים. שלחו אלינו את ההצעות שלכם, אנחנו נשלח אותן אליו (כדי לא לחשוף את הפרטים שלו באתר), ונקווה שהטוב מבין כולם ינצח.

טורים קודמים

לפעמים צריך קומבינות
חשבון בבנק הזמן
הגותים פולשים לנגב

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)