חשבון בבנק הזמן

איפה להשיג עגלת ילדים כמו של אנג'לינה ג'ולי, גיטרה קלאסית גרועה וזולה, סיכות דש ובנק זמן. אתם שואלים, שירה שוברת ת'ראש

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

הסטוקי של אנג'לינה

שלום לך, אני מחפשת עגלת ילדיםתינוקות יוקרתית ואני לא בטוחה שמוכרים אותה בארץ.. מדובר בעגלת סטוקי אקספלור שבה משתמשים כל מיני סלבריטיז כמו אנג'לינה ג'ולי למשל. בשילב לא מצאתי אותה והאמת היא שדי הרמתי ידיים, אבל אם תוכלי לתת לי כיוון אני אודה לך מאוד.

אף פעם לא חשבתי על זה שאנג'לינה ג'ולי משתמשת בעגלות ילדים בכלל. היא לא שכרה צבא מטפלות שישאו אותם על הידיים במקומה או משהו? בכל מקרה, לפי מה שראיתי באתר היצרן, בהחלט מדובר בעגלה מכובדת, מרשימה ומגניבה לאללה, אם יורשה לי להשתמש בביטוי הנלוז הנ"ל. ובכל מקרה, אפשר להשיג אותה בחנות של "מיי בייבי" שיושבת בירכא (ליד נהריה כמדומני) או קצת יותר קרוב לציוויליזציה – באחד הסניפים של בייבי קלאב: רחוב אלכסנדר ינאי 6 בפתח תקווה (טלפון 03-9044750 , או רחוב המרכבה 31 בחולון (מתחם חצי חינם. טל 03-5500920).

דרושה: גיטרה מחורבנת

היי, אני רוצה לקנות גיטרה קלאסית. אני די מתחילה אז לא מעניין אותי שתהיה מאוד איכותית באיזה 700 שקל - פשוט שתנגן טוב. איפה אפשר למצוא אחת כזו בזול?.

לפני הכול אני רק רוצה לציין שרוב הגיטרות שמנגנות טוב נמצאות בידיהם של אנשים שמנגנים טוב. לנגנים גרועים יש גיטרות גרועות, ולנגנים מחורבנים נקרע המיתר במאי 2003, ומאז הגיטרה משמשת כנישת עיצוב אומנותית. עכשיו, אחרי שסגרנו את הפינה הזו – אפשר להמשיך. גיטרות קלאסיות שעולות פחות מ-700 שקל אפשר למצוא גם ברשת וגם בחנויות ברחבי הארץ.

החנות מיוזיק סנטר, למשל, שבימים כתיקונן יושבת ברח' פריימן 20, אתע"ש ישן ראשון לציון, מציעה באתר האינטרנט שלה קלאסיות במגוון מחירים שנעים בין 170 ל-260 שקלים (יש גם יותר יקרות, אבל הן כמובן לא מעניינות אותנו. גם באתר artstudio (ישראלי כמובן) אפשר למצוא גיטרות קלאסיות במחיר ממוצע של 245 שקלים. ויש גם תיקים לגיטרה ב-40 עד 90 שקלים. סתם חשבתי שתרצי לדעת.

כמובן שאם את מחפשת יד שנייה אז לא חסרים לוחות ברשת, כמו הומלס, יד2, winwin ולוח יד שנייה מיוחד לכלי נגינה שאפשר לעקוב אחריו, אם לא תמצאי בשום מקום אחר, מה שקשה לי להאמין שיקרה.

עם סיכה בדש ושיר בלב

אשמח אם תעזרו לי למצוא סיכות דש מיוחדות, כאלו מעוצבות ועם יהלומים (או כאילו יהלומים), ולא פושטיות מפלסטיק כמו בחנויות בקניון.

האמת היא שאני מכירה את המקום המושלם בשביל סיכות כאלו: שוק העתיקות של דיזנגוף. יש שם לפחות דוכן אחד שמציע סיכות ישנות, יפהפיות ובמצב מעולה. המחירים מגוונים ומשתנים לפי איכות וגודל הסיכה, זאת אומרת שאת יכולה למצוא שם סיכות ב-50 שקלים וגם ב-280 שקלים, מה לעשות. השוק מתקיים בימי שלישי ושישי, ברחבה בין כיכר דיזנגוף לבית קולנוע רב חן. תיהני!

משוך ודפוק חזור שנית

לפני כמה זמן (לא זוכר כמה) היתה כתבה אצלכם על צעצוע כזה שהוא כמו סיימון משודרג. אני לא זוכר איך קוראים לו אבל אני זוכר שצריך למשוך ולסובב בו כל מיני דברים לפי פקודות. יש לכם מושג למה אני מתכוון?

טוב, ברור שאתה מתייחס למשחק ההזוי "בופאיט", הצעצוע שכבש ילדים, זקנים וסטלנים ברחבי העולם. כמו שצוין בכתבה, אפשר להשיג אותו בסניפים של כפר השעשועים או טויז אר אס במגוון מחירים שבין 100 ל–200 שקלים. אבל דווקא בחנות יד שנייה של שרון ודלית ביפו מצאנו אותו ב-40 שקלים בלבד (אבוד לכם, קנינו כבר). בכל מקרה – יש את המשחק הזה גם בגרסת האונליין, למכורים אמיתיים. סע לשלום.

חצוצרה מחפשת בית

רציתי לשאול אתכם איפה אפשר להשיג תיק לחצוצרה של החברה GIG.
הקייסתיק מעוצב ואיכותי, אבל לא מצאתי חנויות המוכרות אותו - גם לא בכלי זמר או
מרום. אם אפשר למצוא לי באזור הצפון. צח

היי צח, הסיבה שלא מצאת היא שהם לא מייבאים את התיקים האלו לארץ. אני יודעת שלא תמיד הגולשים אוהבים כשאני אומרת לאנשים שאי אפשר למצוא מוצר מסוים, אבל היי - לפחות חסכתי לך עוד חיפושי שווא. מה גם שלפי מה ששמעתי, עדיף לך בלי התיק הזה, היות ואין בו מקום לדברים כמו מפתחות, סלולארי וארנק, והמקום לתווים מאוד מצומצם. זה אמנם לא מנחם, אבל אולי זה יקל עליך את ההתמודדות עם הלב השבור.

מי יכול לפרוט לי שעה?

שמעתי על פרויקט שהוא במקור מירושלים שנקרא "בנק הזמן". זה מין ארגון של אנשים
שמעוניינים לתת מזמנם כדי לעזור לאחרים, ובתמורה הם יקבלו עזרה, בכל תחום שהוא.
זה מסובך להסביר- אבל יש להם אתר. אני מאזור נתניה. תוכלו לברר בשבילי האם יש סניף של בנק הזמן גם שם או שזה פרויקט עירוני בירושלים בלבד?

אכן מדובר בפרויקט עירוני בירושלים, ואכן הוא התרחב לאזורים שונים בארץ – אבל כרגע לאו דווקא לאזור נתניה. לפי הפרטים שנתנו לי, הם עובדים בימים אלו על שת"פ בכפר יונה, שזה הכי קרוב לנתניה, אם אני מחשבת נכון. אבל אל תתייאשי, ותעשי לך מנהג לבקר באתר שלהם פעם בחודש בערך. הוא גם צפוי לעבור עדכונים ושיפוצים, כך שיהיה לך קל יותר להבין מה לכל הרוחות קורה שם.

טורים קודמים

הגותים פולשים לנגב
קיטש וקיפי
גפרורים עם כל דבר

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)