הגותים פולשים לנגב

איפה להשיג תכשיטים גותיים בבאר שבע, מצלמה מוגנת ממים, קלטת לגמילה מחיתולים וממתקים. הרבה ממתקים. אתם שואלים, שירה מוצאת

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין אזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

הגותים מפריחים את הנגב

איפה יש חנות שבה אני יכולה לקנות תכשיטים גותיים באשדוד או בבאר שבע? תודה, jen jen

נראה לך שבאיזור באר שבע ואשדוד יהיו חנויות שמעודדות התנהגות פריקית, רוקרית או - חס וחלילה - גותית? נדמה לי שיש חוק איזורי שאוסר על הדברים האלו. אבל למזלך אפשר גם לעקוף אותו. בכל הקשור לטבעות או שרשראות גותיות, תושבי באר שבע ממליצים ללכת לחפור בדוכנים של השוק. גם בדוכנים שבמבט ראשון נראים כאילו הם מוכרים תכשיטים רגילים לגמרי – שווה להציץ, להזיז ולבדוק מה עוד מסתתר שם. בנוסף, קיבלתי המלצה להציץ בחנויות שמכרו בפורים תחפושות ואביזרים. אולי במקרה נשארו להם כל מיני צמידי ניטים ואקססוריז נוספים? בהצלחה! ובמקרה הכי גרוע, את יודעת, תמיד אפשר לתפוס אוטובוס או רכבת לאיזור המרכז.

הים מזוהם, אז נצלם באמבטיה

שלום. אני מחפש מצלמה חד פעמית מוגנת ממים שאני יוכל לצלם מתחת למים. אם אפשר באזור באר שבע. נתקלתי לפני מספר שנים במצלמה כזאת בצלילה באילת...תודה מיכאל.

אכן, המצלמה החד-פעמית-תת-מימית עדיין קיימת ונמכרת במחירים זולים למדי (39 ש"ח פלוס מינוס). אבל הבעיה היחידה היא שהתוצאות שלה, על פי מה ששמעתי ממומחים, שוות לטוסיק, ואולי עדיף אפילו לקנות מצלמת סטילס תת-מימית ב-200 שקל. אבל אם הקטע של האיכות לא ממש מפריע לך, לא צריכה להיות בעיה להשיג את המצלמה הזו בחנויות צילום מקצועיות, וגם באילת עדיין אפשר למצוא אותה, כשירות לתיירים חובבי דולפינים. בנוסף, גיליתי שמוכרים אותה גם באתר ZAP באותה עלות של חנות רגילה. אז שיהיה בהצלחה. בעיקר עם התוצאות.

חיתולים נדירים

אני מחפשת את הקלטת "בלי חיתולים" בוידיאו, הבעיה היא שהיום כמעט וכבר לא מוכרים קלטות ווידאו, אלא רק די. וי. די .אני גרה באיזור ראשון אבל אפשר גם ברמת-גן, בתל-אביב ואולי בעוד איזורים. תודה רבה מראש.

במקרים כאלו אין ברירה אלא לפנות ליד שנייה. למרות שלא הייתי בטוחה שאצליח למצוא, נתקלתי דווקא בלא מעט אפשרויות. בהומלס, למשל, מישהי פירסמה לפני כמה ימים רשימת קלטות למכירה/מסירה, ובניהם הקלטת הדרושה.

רק לשם הגיבוי, גם ביד2 מצאתי מספר אנשים שמוכרים קלטות לילדים במגוון מחירים (החל מ-40 ועד 100 שח לקלטת. ממש שוברים את השוק!). ובפרוייקט אגורה מצאתי מישהי שמעוניינת להיפטר מאוסף קלטות הילדים שלה, נדמה לי שאפילו בחינם. אמנם היא מבקשת שתגיעי אליה כדי לאסוף את הקלטות, אבל מה זה טיול קטן לתל אביב מול גמילה של הילד מחיתולים?

סוכריות מסוכנות

בעקבות אחד משאלות הכותבים ניגשתי לקנות מתקן לסוכריות בהפנינג כפר סבא כפי שציינתם ולצערי הם כבר לא מוכרים את מתקן זה יותר. אשמח מאד לעזרתכם בנושא! מיתר.

אין שום בעיה – המתקן עדיין חי וקיים ונמכר במגוון מחירים, רק שהפעם תצטרכי לחפש אותו בחנויות ENTER. מצטערת על הטירטור, פשוט אי אפשר לדעת מתי מוצר כלשהוא יפסיק להימכר במקום מסויים או יופיע פתאום במקום אחר. בכל מקרה, יש את חנות ENTER בעזריאלי, בשנקין ובקניון שבעת הכוכבים. אפשר למצוא שם את המתקן הזה בערך בשניים-שלושה דגמים, כשהקטן עולה כ-40 שקלים. הבעיה היחידה היא שהוא לא מתמלא מעצמו, וצריך כל כמה זמן לחפש סוכריות ומסטיקים למילוי. טיפ מניסיון: וודאי שאת לא קונה סוכריות או מסטיקים גדולים מידי, אחרת הם יתקעו לך במנגנון ותצטרכי להוציא אותם דרך הפקק העליון. שזה לא נורא, אבל גם הורס את כל המטרה של המתקן.

הולנד כחול-לבן

אהלן, יש לי בקשה קצת מוזרה – לפני כמה זמן היינו בטיול בהולנד ועשו לנו היכרות עם כל מיני ממתקים טעימים, כמו סוכריות ליקריץ שקוראים להם "דרופ" ומעין וואפלים עגולים מלאים בדבש שאני לא זוכרת איך קוראים להם. אמרו לנו שאפשר להשיג את הדברים האלו בארץ אבל כבר מספר חודשים שאנחנו מחפשים ולא מצאנו כלום. אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור!

האמת היא שגם אני, כמוכם, הייתי בטוחה שיש בארץ כמה חנויות כאלו, למען יוצאי הולנד. אבל כנראה שמדובר באשליה, ובעצם יש רק חנות אחת בשם "ביאטריס" (כמה מפתיע), וגם היא מסתתרת בפאתי תל אביב, ברחוב קטן בשם רש"י. ליתר דיוק, ברש"י 19, איזור קינג ג'ורג'. אפשר למצוא שם גם את הליקריץ וגם האחלסלאך, וגם מצרכים להכנת פאנקייקוקן (כתבתי נכון?) ואת הופלים הדביקים האלו ואפילו גבינות. המחירים לא הכי זולים, אבל אם מתרגמים את זה ליורו, זה נשמע הרבה יותר טוב.

טורים קודמים

קיטש וקיפי
גפרורים עם כל דבר
ללדין ומסרקים

עשו RSS על מדור זה (מה זה RSS?)