גפרורים עם כל דבר

איפה להשיג גפרורים שנדלקים על כל משטח, שמלות כלה ירוקות, טלפון חוגה ומשקה Dr. Pepper. אתם שואלים, שירה שוברת ת'ראש

אם הגעתם לפה בפעם הראשונה ועוד אין לכם מושג במה מדובר, הנה הקדמה קצרה: המטרה של "איפה מוצאים מה" היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים אלינו את הבעיה, מתארים אותה בצורה מפורטת ככל שניתן (רצוי גם לציין איזור בארץ), ואנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילכם. אם יש לכם נפש נדיבה, אתם מוזמנים להוסיף בתגובות טיפים משלכם.

נגעלים בשנקין

אני מחפש לקנות את המשקה DR PEPPER בישראל
אם אפשר באיזור תל אביב בתודה מראש אורן

רצית תל אביב – קיבלת שנקין. בתקווה שזה יספק אותך. את המשקה הזה, שנחשב דווקא לאחד המגעילים שיש (מקום אחד אחרי רדבול נטול וודקה) אפשר להשיג בפיצוציה הגדולה של שנקין (לא ה-AMPM) ובמרחק כמה צעדים משם – במכולת פלדמן ברחוב בעלי מלאכה, שזה כמעט שנקין. שיהיה לך לרוויה.

נתקלנו כבר בשאלות הזויות מאלו

שלום, רציתי לדעת איפה אפשר לבצע צביעת בגדים מקצועית. אני יודעת שבקשת אפשר
לצבוע בגדים אבל רק לשחור וכחול ואני רוצה לצבוע את שמלת הכלה שלי לירוק דווקא.תודה

בטח חשבת שבקשה מוזרה כמו לצבוע שמלת כלה לירוק תרפה את ידיי. אז שיהיה ברור – נתקלתי כבר בשאלות הזויות מאלו. בכל מקרה, התשובה היא לא פשוטה בכלל. שמלת הכלה שלך, אם אני מנחשת נכון, עשויה מבדים מיוחדים ולא יומיומיים. אולי אפילו עדינים באופן מיוחד. לכן עלייך להגיע למכון לניקוי יבש המתמחה גם בצביעת בגדים, ולראות אם הם יכולים לעזור לך. שימי לב – לא בטוח שזו תהיה משימה פשוטה עבורם, ובטח שלא זולה. אבל אם זה ממש חשוב לך, הנה כמה מכונים כאלו באיזור תל אביב. אם זה רחוק לך – אין בעיה. פשוט חפשי בדפי זהב תחת "ניקוי יבש וצביעה".

אופרת סבון - אבן גבירול 81 תל אביב
קוויק קלין - הרוגי מלכות 7 תל אביב
כביסקל המלך ג'ורג' - המלך ג'ורג' 97 תל אביב
אורי - אבן גבירול 177

סופר-גפרורים

היי אני גר בתל אביב ואני מחפש גפרורים שנדלקים על כל דבר, גפרורים שלא דורשים
משטח גפרית- strike anywhere matches . מצאתי באינטרנט אבל המשלוח עולה יותר
מהגפרורים. תודה, בילי.

מצטערת בילי בוי, אבל בכל מקום שחיפשתי עד עכשיו לא מוכרים ולמעשה כמעט לא מכירים את המוצר הזה בכלל. אבל במהלך החיפושים קיבלתי טיפ לחיים טובים: כשייצא לך לעבור ליד חנויות שמוכרות כלי עישון וצרכי טבק תמיד תנצל את ההזדמנות להיכנס ולשאול - אולי הבעלים הביא איזה משלוח פרטי מחו"ל? בהצלחה עם זה. ובנתיים, כדי שלא תתייבש, אני מציעה לך להתחיל להסתובב עם מצית.

קצת קינקי

שמי רינת ואני גרה בגבעתיים, שמחתי שיש סוף סוף אתר שאפשר להיעזר בו לגביי חיפוש דברים שלא מוצאים לבד. אשמח להעזר בכם במציאת צינור למפל מיים, קניתי לפני כשתיים מפל מיים לבית, הצינורית אינה תקינה, ניסיתי להיעזר בחנות שקניתי בה בקניון עזריאלי אך נאמר לי שאין מה לעשות, כרגע זה יושב ליופי בלבד .ניסיתי לפנות למס' חנויות שיש בהן אקוריום צינורות לדגים, אך גם הן לא יכלו לעזור, הצינורית יותר עבה מהן.

כנסי לחנות "טמבור" או כל חנות שכונתית שמתמחה בחומרי בניין וכלי עבודה. בטוח יש בעיר שלך חנות כזו, אבל עד היום לא ראית אותה, כי את לא גבר. תבואי עם הצינורית המקולקלת לחנות ותבקשי מהמוכר שימצא לך בדיוק צינורית כזו. כשחושבים על זה – זה קצת קינקי להשוות גדלי צינורות עם מוכר בחנות כלי עבודה, אבל היי, לכי תדעי – אולי ייצא לך מזה שידוך.

העולם המופלא (החמישי)

אני מחפש את את אלבום הקלפים העולם המופלא מספר 5 שיצא בסוף שנות השבעים, אני זוכר שהוא היה בצבע לבן, עם תמונה של מדען בכריכה, אני מחפש גם את אלבום הקלפים של שחקני הקולנוע והזמרים שיצא בהתחלת שנות השבעים.

באתר אספנות יש עוד חבר'ה כמוך, שמעוניינים למכור או לקנות סדרות של אלבומי קלפים ישנים. אז אני ממליצה לך פשוט להירשם שם ולהתחיל לפקוד את לוחות המודעות באופן קבוע.

טלפון אולד סטייל

שלום, שמי שירה בורשטין ואני מחפשת כבר חודשים טלפון עם חוגה מהטלפונים הישנים של בזק. אם יש אופציה אז אני מעדיפה בצבע שחור, אבל כל טלפון עם חוגה יתקבל בברכה.

קודם כל נסי את לוחות היד שנייה ברשת. ראיתי כזה בהומלס, אם כי רצו עליו 1000 ש"ח, שזה קצת מוגזם. בטח אפשר למצוא גם באתר יד2 או בלוחות של פורום אספנות בתפוז ואתר אספנות. ובהזדמנות הראשונה שאת באיזור תל אביב – אני מציעה לך לקפוץ לשוק הפישפשים. לא רק שרוב האספנים משיגים את הטלפונים שלהם משם, אז גם המחירים הרבה יותר זולים. בהצלחה!

יפה שבא לבכות

אני מעוניין לקנות מקרר משנת טיכ'"ו (יש שנה כזאת?), שנקרא מקרר אמקור 10. זה מקרר ישן נושן עשוי "בטון מזויין" אבל יפה שבא לבכות! רצוי שיהיה תקין ובמצב ראוי לשימוש. אשמח אם תעזרו למצוא אחד כזה !!! תודה...

החדשות הרעות הן שהסיכויים שתמצא מקרר כזה שהוא גם תקין הם נמוכים מאוד. במקרה הכי טוב תיתקע עם גוש בטון מזויין שישמש אותך בתור ארון בגדים אלטרנטיבי. כך או כך - נכונה לך עבודת רגליים ויד שנייה. אחת הדרכים להשיג כזה מקרר היא לפנות לאנשים שקונים עזבונות וירושות – סוג של אלטאזאכן, רק בעברית. חפש אותם בדפי זהב תחת "משומשים וחיסולים".

האפשרות השנייה היא לקפוץ לאיזור המקררים בשוק הפשפשים (וברחובות מסביב). שם גם יש איזשהוא סיכוי להשיג מקרר שעובד (עובד כן, תקין לא בטוח). מה שבטוח זה שכל אחת מהאופציות הזו תגזול ממך כמה אלפי שקלים טובים, אז תכין את עצמך נפשית.