איפה מוצאים מה

איפה קונים מכנסיים מגניבים ובזול, כמה עולה ארגז חול לגינה הפרטית, ואיך משיגים מכונת גילוח אינטימית - אתם שואלים, אנחנו מחפשים. מדור חדש

המטרה של "איפה מוצאים מה", היא לעזור לגולשים שמחפשים משהו, כל דבר שהוא, למצוא את מבוקשם. זה יכול להיות חפץ מיוחד, ספר, בגד, קורס ואפילו המלצה על מסעדה. אתם שולחים את הבעיה - ואנחנו עושים את העבודה הקשה ויוצאים למסע חיפושים נרחב.

ארגז חול ומתקן לסוכריות

"שלום, שמחתי להכיר את המדור שלכם שנראה לי ממש חשוב ומועיל. אני מחפשת שני דברים שלא עלה בידי למצוא עד היום: הראשון, חול לארגז חול. האם תוכלו לעזור לי למצוא חנות/ מפעל/מחצבה שמוכרים חול לארגז פרטי בבית? והשני, מתקן קטן (דיספנסר) מפלסטיק לעדשים/מסטיקים עגולים. לא מדובר במתקנים ממתכת על רגל שעולים מאות שקלים ועם מנגנון לכסף. אלא, מתקן פשוט, שניתן להשיג בארץ, ללא מנגנון לכסף. תודה, אלוני (פ"ת)".

היי אלוני, בואי נתחיל מהצרה הכי קטנה - דיספנסר לממתקים. מה שבטוח זה, שבתור פתח תקוואית לשעבר לא התפלאתי לגלות שאין למצוא את המתקן הזה בעיר, ואפילו לא בהפנינג שבקניון הגדול. אבל בהפנינג כפר סבא לעומת זאת, הודו בפניי שאכן יש להם את המתקן, והוא אפילו משולב בקופת חיסכון, ועולה 30 שקלים תמימים.

ועכשיו נעבור לבעיה השניה - ארגז החול. אני מאוד מקווה שכשאמרת "ארגז חול בבית" התכוונת שאת ממקמת אותו בגינה, ולא בסלון חלילה. כך או כך, לא מדובר בפרוצדורה מאוד פשוטה. כדי למלא את הארגז את צריכה לקנות "באלה" של חול. באלה זו שקית גדולה המכילה קצת פחות מטון של חול. לקנות אותה זה החלק הקל - אבל להביא אותה הביתה זה החלק הקשה. את יכולה לשכור טרקטור לעשות את העבודה, אבל רק בתנאי שיש לו גישה לגינה שלך. אפשר גם לשכור מנוף, אבל זה כבר קצת יותר יקר ולא כדאי. הכי מומלץ לך זה לקפוץ לחנות, לראות בערך את הגודל של הבאלה, לדבר עם בעלי החנות על איזו קומבינה הם יכולים לעשות לך - או לגייס מספר גברים חסונים עם משאית קטנה. בהצלחה עם זה.

אמרוסי, חנות לחומרי בניין: אלכסנדר ינאי 32 א.ת. סגולה (פ"ת). טלפונים: 03-9343760 03-9043472. פתוח מא' עד ה' משמונה וחצי עד שש, שישי משמונה וחצי עד 13.
מחירים: באלה - 111 ש"ח. טרקטור - 170 ש"ח. מנוף - 225 ש"ח.

הפנינג כפר סבא: כצנלסון 20. טלפון: 09-7677296. מחיר: 30 ש"ח

גילוח נעים

"לפני כמה זמן קראתי כתבה באחד האתרים על מכונת גילוח שמגלחת אצל הגברים למטה וגם אצל האישה, ואין לי מושג היכן קונים אותה. לא נתנו פרטים איפה - רק סיפרו שהיא קיימת וכמה היא עולה וכו'".

מכונת הגילוח הזו היא בעצם טרימר קטן, קוצצן, אם תרצי. יש כל מיני סוגים של קוצצנים כאלו, ולמעשה הם התחילו את הקריירה שלהם בתור קוצץ שפםגבותזקנקן לנשים צנועות. עכשיו, כשזה צעצוע מיני לכל דבר, אפשר למצוא אותו בקיט המשלב כל מיני מברשות לסירוק וגיזום. ואיפה מוצאים? המקום הכי טוב להתחיל לחפש הוא בחנות האירוטיקה השכונתית. היות ולא תמיד זו חוויה נעימה (בעיקר אם את גרה במקום כמו רמלה) - את יכולה פשוט להרים טלפון ולשאול. למוצר עצמו קוראים "אינטימייט שייבר" (לא התאמצו הרבה בלהמציא שם) ובחנות התל אביבית "פנטזי שופ" הקיט הזה עולה כ- 130 ש"ח.

פנטזי שופ, רחוב בעלי מלאכה 13. פתוח כל יום עד 20:00, בימי שישי עד 16:30. טלפון: 03-6200217

מכנסיים להמונים

והפעם - שתי שאלות במכה. אלמונית אחת פנתה אליי במייל ושאלה, איפה מוצאים ג'ינסים מתרחבים בסגנון פדלפון בזול או מיד שניה. באותו זמן, מגיבה בשם סופי ביקשה לדעת על החנות "ציפי", ואיפה יש עוד סניפים.

"המכנסיים של ציפי" זו חנות מיתולוגית, ששמה עובר מפה לאוזן כבר שנים. יש שם מבחר לא נורמלי של מכנסיים בכל הצבעים, המידות, והגזרות (כן, יש גם פדלפון). פעם היה גם סניף של 'ציפי' בחיפה ובירושלים, אבל היום יש רק את הסניף העיקרי ביפו, ועוד אחד בקניון של קריית שמונה. רוב המכנסיים עולים בין 50 ל- 80 שקלים, וגם הזוג היקר ביותר לא עובר את ה- 150. אם לא תמצאו שם את מה שרציתם, תמיד תוכלו לנסות אצל חביבה, שהיא כמו ציפי רק עם טיפל'ה פחות פז"ם. החנות שלה נמצאת במרכז תל אביב, וגם שם אפשר למצוא ערמות של מכנסיים בכל מיני צורות, ובערך באותם מחירים.

המכנסיים של ציפי: התחיה 14 יפו (בפסאג'). טלפון: 03-5184060 03-6823897. עוד סניף בקניון 8 בקריית שמונה. חביבה: מרכז בעלי מלאכה 4 תל אביב. טלפון: 03-5288726

שפריץ בעין

"איפה מוצאים תרסיס פלפל להגנה עצמית??? (אני רצינית). תודה שיין"

למה שלא תהיי רצינית? הרי זה עניין רציני לגמרי, בעיקר אם יש לך נטייה להסתבך עם מיכשור פרימיטיבי, כמו תרסיס פלפל. בתקופת הצבא רציתי לבדוק אם התרסיס האישי שלי באמת עובד, ואיכשהוא קרה שריססתי לעצמי עין שלמה (באמת מהלך מפתיע, מי היה מאמין שזה יקרה). אז קחי את זה בחשבון. את התרסיס הזה אפשר לקנות בסניפי ריקושט למינהם בקלות, ואפילו לא צריך רשיון כלשהוא.

את סניף ריקושט הקרוב אלייך תוכלי למצוא ברשימה הבאה. מחירים: 42 ש"ח לתרסיס גז, ו- 49.90 ש"ח לתרסיס פלפל.

שלב השאלה הפתוחה

שנוצולי פנתה אלינו במייל ושאלה, איפה אפשר למצוא שרשרת כמו של אוסטין פאוורס (עם סמל הזכר- העיגול והחץ). אם יש לכם איזשהוא שמץ של מושג - ענו לה בתגובות ותזכו במצווה היומית.

מחפשים בנרות?
אם גם אתם רוצים שנצא לחפש עבורכם המלצה כלשהיא או פריט מהסוג שאין לכם מושג איפה למצוא אותו - שלחו תיאור מפורט עד כמה שניתן למייל: mymoney@nana.co.il