פלאי הטכנולוגיה - אנג'לינה בת 18

איך נראתה הורסת המשפחות לפני הבוטוקס? וגם: יפנים מתעללים בחתולים, פונג משודרג באקסטרים ומשחק יציאה מהמשהו

רגע לפני הבוטוקס

מעולם לא עקבתי אחרי השינויים הקוסמטי שעשתה או לא עשתה הגיברת ג'ולי בגופה הענוג. כל מה שאני יודעת זה שהיא הורסת משפחות מנוולת וחולת נפש גם. לכן אני סבורה שהתמונות הבאות ראויות להיות מקוטלגות תחת "מסמך אנושי מזעזע". היא כל כך צעירה ותמימה, ונראית כמו כל שאר הבנות בעולם. מי היה מאמין שייצא ממנה משהו.

איך שהזמן רץ

נכון שהתמונות הנ"ל גורמות לכם להרגיש זקנים, שמנים ובאופן כללי לא מושכים? טוב, זה די הגיוני. אבל יכול להיות שיש לזה ייתרון – בחנו את עצמכם במבחן הזמנים של דיסקברי. גם אם לא תצליחו, לפחות תלמדו כמה דברים חשובים, כמו למשל - שאתם שמנים, ועד שתצליחו להוריד את הקילוגרמים העודפים תהיו עוד יותר זקנים ממה שהתחלתם. נכון כיף?

תזכירו לי מה חיפשתי?

ואם אתם כבר זקנים ושמנים, לפחות תדאגו לתאים האפורים שלכם. לנסות את משחק החידה הבא, הוא טוב נגד סניליות - אתם מקבלים תוצאות חיפוש, וכל מה שעליכם לעשות זה למצוא מה היתה השאלה. פשוט וקל! עכשיו רק תזכירו לי איפה שמתי את הלינק?

זה לא גיברת, זה אדון

והנה מבחן אחרון להיום, ואני מבטיחה לכם שהוא יהיה פחות מדכא. הפעם אתם צריכים לנחש אם הבחורות החושניות (המממ, בערך) שבתמונות הם נשים-נשים או רק כאילו נשים, זאת אומרת - לא. במקרים מסויים זה קל מהצפוי, במקרים אחרים ההפתעה עלולה להיות קשה מנושא, אבל זה מחשל.

רק היום!

פונג הקלאסי מקבל שדרוג אקסטרימי במיוחד, עם ארבעה כדורים ומינימום גרפיקה. לנוסטלגים שביננו, וגם למשועממים.

קופסת החלומות

חלמתם חלום מוזר שאתם פשוט חייבים לשתף אותו עם כולם? ואולי הפטיש שלכם זה לקרוא חלומות הזויים של אנשים אחרים בשביל המוזה? בדיוק בשביל אנשים כמוכם המציאו את תיבת החלומות הוירטואלית. לכו תעשו עם זה משהו.

משחקים שתוכל לשחק עם החתול שלך

קשה לי להחליט אם הקטע הזה הוא יותר יפנים או יותר התעללות בחתולים. כך או כך - הוא מצחיק באופן מטריד. אל תנסו את זה בבית! ואם החלטתם כן לנסות אז הלוואי והחתול המסכן יוציא לכם עין (אם הוא יצליח להתאושש מההלם).

בקטנה

איך להכין תמונות של בובות שהן לא באמת בובות? ככה. לפי דעתי השאלה היא לא איך אלא למה, אבל כרגיל דעתי לא נחשבת.

צאו מה...

משחק זה פועל על אותו עיקרון כמו כל משחקי החידות ברשת, רק שהפעם אתם רוח רפאים חמודה שמנסה לברוח מהמימד ההזוי שנקלעה אליו, או משהו כזה. גם חמוד, גם צריך לחשוב, וגם יש סירטון משעשע בהתחלה. לארוז לכם למתנה?

טורים אחרונים בפלאי הטכנולוגיה:

אלוהים הוא די.ג'יי: ויש לנו הוכחות מצולמות. וגם: להקות נוראיות ומבחן שמיעה מוזיקלי
הלוק החדש של כריסטינה: אגיולרה בסשן תמונות הזויות והלהיט של ז'ניה רצית
מכת פאפרצ'י: האם תצליחו לצלם את הסלבס החמקמקים ולהרוויח המון כסף?
סקס וחתולים: איך נראית החייאה צרפתית, החתול הכי מכוער בעולם ואלייזה לקינוח