צפו: ויכוח בין פרשנים בטלוויזיה הירדנית הופך לקטטה

שני פרשנים מקומיים התארחו בתכנית אקטואליה והתווכחו בנוגע למשבר בסוריה. הוויכוח התלהט כשאחד העיתונאים האשים את עמיתו בכך שהוא תומך במשטר של אסד. בתגובה הפרשן השני האשים אותו בתמיכה במורדים ותוך שניות הדיון יצא משליטה כשהשניים ניסו לתקוף אחד את השני באמצעות חלקי השולחן שעמד במרכז האולפן

מכות בטלוויזיה הירדנית בין שני פרשנים
מכות בטלוויזיה הירדנית בין שני פרשנים | צילום: יוטיוב

דיון בטלוויזיה הירדנית יצא משליטה. שני פרשנים בתכנית חדשות בטלוויזיה הירדנית הלכו מכות במהלך שידור. השניים התווכחו בנוגע למשבר בסוריה ולאחר שהרוחות התלהטו הדיון התפוצץ והאולפן הפך לזירת התגוששות.

 

על פי הדיווח בדיילי טלגרף, שני עיתונאים מקומיים התארחו בתכנית בערוץ שבע הירדני ודנו במשבר המתמשך בארצו של אסד. התכנית, באופן מעט אירוני, מתיימרת מדי שבוע להציג שתי דעות מנוגדות ולקיים דיון שיאפשר לשתי העמדות להציג את טענותיהן.

 

הוויכוח התלהט כשאחד הפרשנים האשים את עמיתו בכך שהוא תומך במורדים ובהפיכה המתקיימת בסוריה. הפרשן השני לא נשאר חייב והאשים את חברו בכך שהוא בכלל תומך במשטר אסד ומשרת את האינטרסים שלו.

 

השניים החליפו כמה מילים לא נחמדות וכמה איומים ואז החלו לדחוף האחד על השני את חלקי השולחן שעמד במרכז האולפן. הם פירקו אותו וניסו להכות אחד את השנים עם החלקים. הסערה נרגעה רק כשעוזרי הפקה נכנסו לעניינים והפרידו בין השניים.