נגה רובינשטיין מצטרפת כשותפה למשרד עו"ד גולדפרב זליגמן

היועצת המשפטית לשעבר של משרד התקשורת תיכנס לתפקידה החדש בהתאם לחוק הצינון מהשירות הציבורי

הזליגה של עורכי דין מהמגזר הציבורי לצמרת משרדי עורכי הדין הופכת לשיטפון. היום הודיע משרד עו"ד גולדפרב-זליגמן, משרד עורכי הדין הגדול ביותר בארץ, כי עו"ד נגה רובינשטיין, היועצת המשפטית היוצאת של משרד התקשורת, שסיימה לפני כשבוע את תפקידה - מצטרפת למשרד כשותפה ומנהלת מחלקה חדשה לרגולציה ולתחרות.

הודעה זו מתווספת לשרשרת עזיבות של יועצים משפטיים שעבדו ברשויות ממשלתיות וחוברים כעת למשרדי עורכי הדין הפרטיים, המייצגים בדרך כלל אילי הון וחברות גדולות במשק.

היום פורסם ב-TheMarker כי עו"ד אבנר פינקלשטיין סגן היועמ"ש לשעבר של רשות ההגבלים העסקיים הצטרף למשרד גורניצקי ושות' וירכז את תחום ההגבלים בפירמה. לפני כחודש נודע כי היועמ"ש של רשות ההגבלים העסקיים לשעבר, עו"ד בועז גולן, יצטרף למשרד הרצוג, פוקס, נאמן, כראש מחלקת הגבלים עסקיים במשרד.

החל משנת 2005 כיהנה רובינשטיין בתפקיד היועצת המשפטית של משרד התקשורת, שם עסקה בהובלת הליכי חקיקה בתחומי התקשורת והשידורים, בניהול הליך הפרטת בזק ובגיבוש הסדרים להעברת אמצעי שליטה בקבוצות תקשורת גדולות ובהן קבוצת פרטנר, קבוצת הוט, חברת מירס וקבוצת בזק.

רובינשטיין ניהלה מקרוב את ההיבטים המשפטיים ברפורמות שביצע משרד התקשורת בשנים האחרונות, ובהן רפורמת הפחתת תעריפי הקישוריות של חברות הסלולר, המהלך להוספת מפעילים סלולריים ועוד.

טרם הצטרפותה למשרד התקשורת, כיהנה רובינשטיין במשך שבע שנים בתפקיד מנהלת מדור במחלקת ייעוץ וחקיקה (כלכלי-פיסקלי) במשרד המשפטים, לצידה של עו"ד דוידה לחמן-מסר, לשעבר משנה היועץ המשפטי לממשלה לעניינים כלכליים-פיסקליים.

רובינשטיין היא בוגרת תואר ראשון במשפטים ובחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, ובוגרת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. היא תיכנס לתפקידה החדש בהתאם להוראות חוק הצינון מהשירות הציבורי.

מחלקת הרגולציה והתחרות החדשה בגולדפרב זליגמן תספק שירותים משפטיים בתחום האסטרטגיה הרגולטורית, ליווי עסקאות ומכרזים בהם קיים מרכיב רגולציה או שנדרשים לגביהם אישורים של גופי ממשל, ייעוץ בנוגע להיבטים תחרותיים, פעולות הנוגעות למונופולים, לקבוצות ריכוז, להסדרים כובלים ולמיזוגים, פיתרון סוגיות נקודתיות, ומתן חוות דעת משפטיות בנושאי רגולציה כלכלית.

ראשי משרד גולדפרב זליגמן ושות', עורכי הדין אלי זהר ויודי לוי, מסרו: "אנו שמחים על הצטרפותה של נגה לשורותינו, ובטוחים כי השילוב של הניסיון הרב והמרשים שלה, יספקו ללקוחות המחלקה החדשה שירות מסור ואיכותי. פתיחת מחלקת רגולציה ותחרות היא חלק מאסטרטגיה כוללת להרחיב את מגוון השירותים שאנחנו מעניקים, תוך הקפדה על עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר".