סמנתה פוקס מגיעה לשנות ה-80 והולך להיות גם רותח, גם לוהט וגם בוער מבפנים

אצלנו, בארץ, הבחירה הייתה ברורה: או שהיית במחנה עופרה או שהיית במחנה ירדנה אבל בעולם הייתה מלכה אחת בלתי מעורערת: סמנתה פוקס ולא אחרת

זמן צפייה: 00:58

חם לכם? חכו לפרק הבא של שנות ה-80 שם כל השכונה נצמדת לטלוויזיה לצפות בלוהטת מכולן, הזמרת הכי סקסית בעולם: סמנתה פוקס כמובן.

סמנתה שנות ה-80
תכבו את זה, מה זה ''גע בי?''

סמנתה הלונדונית התחילה את קריירת הדוגמנות שלה ב1983 כשהייתה בת 16 עם תמונה ללא חולצה שהובטח להורייה שלא תפורסם, אך אויה, נחשו מה קרה? התמונה פורסמה והשאר- היסטוריה, שלא לומר היסטריה.

אנחנו בשנות השמונים העליזות, טרום עידן האינסטגרם או הפייסבוק והדרך הכי טובה להתפרסם היא להופיע בצהבוני אנגליה עם לבוש זעיר, שלא לומר סימלי. סמנתה פוקס הייתה הנערה הצעירה ביותר שהופיעה שם אי פעם ומאז המשיכה להופיע בקליפים (הזכור והידוע מכולם היה "גע בי" המפורסם) בנוסף למצעדים, פרסומות וסרטים. ב2016, היא גם השתתפה ב"האח הגדול" הבריטי ואומנם לא זכתה, אך הצליחה להשאיר אחריה שערוריה קטנה אחרי התקף חרדה שחטפה.

אבל אל דאגה!  סמנתה שלנו היא בחורה קשוחה. כבר בגיל 18 הסתובבה עם שומרי ראש  על מנת למנוע ממעריצים נלהבים מידי לעבור את הגבול כשאחד מהסטוקרים שלה אף איים בהתאבדות אם היא לא תסכים להתחתן איתו. סמנתה סירבה בנימוס בריטי אך בימים אלו ממש, כשהיא בת 54, בצל הקורונה המרחפת, היא מתכננת את חתונתה עם אהובתה מזה מספר שנים.

Shnot H 80 S05e20 Fixed.sub.02
מורדי על סמנתה שלא רואה את מדונה ממטר

איך זה קרה, אתם שואלים? ובכן, סמנתה החליטה ללכת אחרי בחירת ליבה, לאחר ששנים היא הרגישה שהיא לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה. דוגמה קיצונית לכך היא העובדה שבתחילת הקריירה שלה, אביה שהיה מנהלה האישי, היה אחראי על כל כספה והיא הייתה צריכה לקבל ממנו אישור על כל קנייה. נשמע כמו אבא של בריטני? אצל סמנתה זה הסלים לאלימות ומעילה בכספים אך סמנתה, טובת הלב סלחה לו במרוצת השנים.

מורדי שנות ה80
סמנתה פוקס על מסך הטלוויזיה בכל בית ישראל

אולם, אם לרגע חייה נשמעים לא קלים, הריי לכם כמה פרטים משמחים: סמנתה ביקרה לא אחת בארץ ואמרה שהאנשים כאן חמים מאוד ומסבירי פנים, שהיא אוהבת את מזג האוויר ושהאוכל לא פחות ממדהים והיא מעידה על עצמה שהיא טיפוס שמח ומאושר ושלהיות אומלל גורם לך, לא עלינו, להיות מבוגר.

אנחנו הולכים לאמץ את הטיפ הזה לחיים ומקווים שגם אתם. ואם לרגע בא לכם להתרפק שוב על אותם הימים, אנחנו ממליצים לכם להצטרף אלינו לפרק הבא של שנות ה-80 בו כל השכונה נצמדת למסך לראות את האישה והתופעה: הזמרת סמנתה פוקס החתיכה.