דוגמנית, עבריין ואיש עסקים: הכירו את הדמויות החדשות של "שנות ה-90"

לעונה החדשה של "שנות ה-90" הצטרפו שלוש דמויות חדשות, וכדי שתוכלו להכיר אותם טוב יותר אספנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת. אז, איפה אלינה ושלום הכירו, מדוע מירבי קנה את אולם האירועים של ממוקה - ולמה שרלי ישב בכלא 6 פעמים?

זמן צפייה: 00:36

בעונה החדשה של "שנות ה-90" הצטרפו לסדרה שלוש דמויות חדשות. מדובר כמובן בשרלי, העבריין שמשתתף בסדנת השיקום של חלבי; אלינה, החברה החדשה של שלום ו-מירבי, הדוד העשיר של ממוקה. כדי שתוכלו להכיר אותם קצת יותר טוב, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הדמויות החדשות.

העבריין החדש בשכונה - שרלי בוקובזה

שרלי בוקובזה הוא נוכל חמום מוח בן 40. שרלי ישב בכלא 6 פעמים על עקיצות שונות ומגוונות, ולאחר שהשתחרר חלבי צירף אותו לקבוצת ה"מדורדרים למוטב" שלו, בה הוא מדריך עבריינים שיצאו מהפשע. למרות השתתפותו של שרלי במפגשים, העבר שלו כנוכל חזק ממנו ובמהלך העונה הוא יעמוד למבחן לא מעט פעמים.

שרלי הוא לא עבריין זוטר, אלא נוכל מיומן ושחקן למופת, הוא אינו משתמש בשמו האמיתי ובכל עקיצה שלו הוא מגלם דמות שונה. נקודת התורפה שלו שמוציאה אותו מאיזון, היא כשצוחקים על כתם הלידה הבולט שנמצא במצחו.

נוכל מיומן שישב בכלא 6 פעמים: שרלי בוקובזה
נוכל מיומן שישב בכלא 6 פעמים: שרלי בוקובזה | צילום: "שנות ה-90"

החברה החדשה של שלום - אלינה זריצקי

אלינה זריצקי היא דוגמנית, בת 22, שעלתה לארץ מאוקראינה יחד עם הוריה בגיל 15. אביה רופא שיניים פדנט וחולה ניקיון ואימה אחות בקופת חולים. שלום הכיר את אלינה בצילומים לתוכנית אירוח בערוץ 22, והם מנהלים קשר בשלט רחוק, כשהוא מתגורר בטירה ולפעמים אחרי הופעות נשאר לישון בדירת השותפות שלה בתל אביב.

בקי, האקסית הקנאית של שלום, לא מחבבת את אלינה, בלשון המעטה. המפגש הראשון בין השתיים, היה מתוח ולחוץ והתרחש לאחר שבקי חיכתה לשלום לילה שלם ורצתה לקחת את בנם לאילת. מה יהיה עתיד הזוגיות בין אלינה לשלום - ואיך היא תשתלב במשפחת אסייג?

גורמת לבקי לקנא: אלינה זריצקי
גורמת לבקי לקנא: אלינה זריצקי | צילום: "שנות ה-90"

הדוד העשיר של ממוקה - מירבי חונדיאשווילי

דודו של ממוקה מצד האב, אח של שליקו, הוא מירבי חונדיאשווילי, גאוות המשפחה, איש עסקים מצליח שמתגורר בבלגיה. בזמן שמשפחתו של ממוקה עלתה לישראל, מירבי, שכבר היה איש עסקים מצליח בגאורגיה, החליט לקחת את ממונו ולהגר לבלגיה. מירבי הצליח בצורה מסחררת ובנה לו שם ידוע בקרב כל יהדות גאורגיה.

כשממוקה מכר את המכולת ופתח אולם אירועים מצליח, הוא התקשר לספר לדוד מירבי בגאווה גדולה שהוא הולך בדרכו, ומאז הם שומרים על קשר רציף בו ממוקה מספר לו על הצלחותיו, כשהוא "שוכח" לציין את העובדה שהוא כבר פשט רגל ומתגורר אצל חמו, ויטאלי.

בפרק הראשון של העונה החדשה של "שנות ה-90", מירבי מגיע לארץ, שם מחכה לו קבלת פנים מרשימה של ממוקה, הם עוברים יחד ברחבי טירה, וממוקה מציג לדודו את עושרו ונכסיו. אבל, חרף הניסיונות להעמיד פני עשיר, מירבי מגלה את האמת.

בפרק השני של העונה, מירבי מחליט ללמד את ממוקה לקח: הוא קונה מחדש את אולם האירועים של ממוקה ומחזיר אותו ואת ויטאלי לעבוד שם, בתנאי שהפעם הם יתחילו מלמטה - ינקו, יסדרו, ימלצרו ורק בסוף אם הם יוכיחו שהם ראויים לזה, האולם יחזור לידיו של ממוקה.

קבלת הפנים של ממוקה למירבי בישראל
קבלת הפנים של ממוקה למירבי בישראל | צילום: "שנות ה-90"