האישה שהקיאה באמצע נשיקה, הגבר שתורם זרע בכל שבוע: סיפורי הדייטים הגרועים ביותר

בפרק הקרוב של "שנות ה-90" (הערב), הרב חנניה קורקוס, אביו של ציון, מחליט שבנו כבר לא צעיר והוא חייב למצוא זוגיות ולהתחתן. ליליאן, שנחלצת לעזרה, משדכת את ציון עם בחורה חמודה, אבל הדייט הלא כל כך מוצלח נגמר במהרה. לקראת הפרק, שוטטנו ברחבי הרשת ומצאנו את סיפורי הדייטים הכי הזויים שאחריהם בטוח לא יהיה דייט שני | "שנות ה-90", הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:40

בפרק הבא של "שנות ה-90" (הערב ברשת 13), ההורים של ציון קורקוס  מאלצים אותו לחפש את האחת בשבילו ולצאת לדייטים עם בחורות שליליאן משדכת לו. לקראת הפרק עברנו בקבוצות שונות בהם אנשים מתוודים באנונימיות על הדייטים הכי גרועים, מצחיקים ומוזרים שהיו להם. אז, בואו לשמוע על הדייט שהתרחש בגן שעשועים, הבחור הבריא מדי והבחורה שהקיאה על המיטה באמצע הדייט.

אחד המשתתפים בקבוצה "וידויים מדייטים ומערכות יחסים" סיפר על דייט שלא הלך כל כך טוב, אבל החמיר בהרבה ברגע שהיא הקיאה לו על כל המיטה: "מפה לשם לא דיברנו יותר והמצעים שלי נזרקו לפח".

 

בקבוצה "TLV Confessions - וידויים תל אביב" סיפרה אחת המשתתפות על הבחור שהבטיח שיחזיר אותה הביתה, אבל היה עייף מידי לנהוג אז הוא אמר שהוא יזמין לה מונית. כשהבחורה הגיעה הביתה, היא גילתה שהנסיעה לא שולמה ועליה לשלם לנהג: "ניסיתי ליצור קשר עם הבחור אבל הוא חסם אותי. פשוט בחור מדהים".

צילום: TLV Confessions - וידויים תל אביב

כמו בווידוי הקודם, גם כאן הסיבה לדייט הכושל היא כסף:

צילום: TLV Confessions - וידויים תל אביב

באותה הקבוצה משתתפת אנונימית אחרת סיפרה על הבחור שיצאה איתו ופתאום גילתה שהוא תורם זרע בקביעות אחת לשבוע, תגלית שמאוד הלחיצה אותה:

צילום: TLV Confessions - וידויים תל אביב

פעם הייתם בדייט בגן שעשועים? בווידוי הבא הבחורה קבעה דייט ספונטני, כשהגיע הבחור היא שאלה אותו לאן נוסעים והוא שהופתע וציפה שיבלו ברכב ניווט אותם לעבר גן שעשועים: "הגענו לגן שעשועים (וואט דה פאק). מלא ילדים קטנים, חול, חם".

צילום: TLV Confessions - וידויים תל אביב

הפעם לא מדובר בדייט ראשון, אלא בזוג שיצא חודשיים, אבל הבחורה לא מצליחה להתגבר על העובדה שהוא יותר מדי בריא. "הוא לא מסוגל לאכול זבל. זה לא כיף להיות עם אחד כזה! לפעמים צריך להגיד פאק איט ולאכול ג'אנק!".

צילום: TLV Confessions - וידויים תל אביב

ולסיום בנימה קצת יותר חיובית, בקבוצה "IDF Confessions" חיילת סיפרה על הפעם שהיא קיבלה אישור מהסא"ל שלה לצאת לדייט: "פתאום מקבלת הודעה מהסא"ל שמאשר לי לחזור עד 12 כשהוא מוסיף: 'מספיק זמן להכיר את הבחור'. איזה מלך".

צילום: IDF Confessions

אחרי כל הדייטים המוזרים האלה, בואו נקווה שלציון יהיה מזל טוב יותר והוא יצליח למצוא את בחירת ליבו.