האדם שממוקה כל כך מפחד לאכזב: האמת על הדוד העשיר מבלגיה נחשפת

בפתיחת העונה החדשה של "שנות ה-90" פגשנו את דדה מירבי, הדוד העשיר של ממוקה. אבל, איך בכלל מירבי הרוויח את עושרו, מה בדיוק הקשר המשפחתי לממוקה - ומדוע הוא לא עלה לארץ יחד עם יתר המשפחה? אנחנו כאן עם כל התשובות | שנות ה-90, הערב ברשת 13

זמן צפייה: 02:26

לשכונה הכי מצחיקה בטלוויזיה התווספה העונה דמות צבעונית במיוחד - דדה מירבי, דודו העשיר של ממוקה, שהגיע מבלגיה לישראל לביקור קצר. ממוקה ניסה להרשים אותו ולמכור לו שהוא עדיין ביזנצמן רציני, אך למרות הניסיונות הרבים מירבי הבין שממוקה נמצא בחובות וזקוק לעזרה. אז, רגע לפני עוד פרק בעונה החדשה של "שנות ה-90" (הערב ברשת 13), ניסינו להבין מאיפה דדה מירבי השיג את כל ההון שלו - ולמה הוא כ"כ מאכוזב ממוקה?

לכתבות נוספות:

דדה מירבי, או בשמו המלא מירבי חונדיאשווילי הוא אח של שליקו, אביו של ממוקה. מירבי הוא גאוות המשפחה, איש עסקים מצליח שמתגורר בבלגיה. בזמן שמשפחתו של ממוקה עלתה לישראל, מירבי, שכבר היה איש עסקים מצליח בגאורגיה, החליט לקחת את ממונו ולהגר איתו לבלגיה. הוא הצליח בצורה מסחררת ובנה לו שם בקרב כל יהדות גאורגיה.

מירבי, איש עסקים מצליח
מירבי, איש עסקים מצליח | צילום: "שנות ה-90"

כשממוקה מכר את המכולת ופתח אולם אירועים מצליח, הוא התקשר לספר לדוד מירבי בגאווה גדולה שהוא הולך בדרכו, ומאז הם שומרים על קשר רציף בו ממוקה מספר לו על הצלחותיו, כשהוא "שוכח" לציין את העובדה שהוא כבר פשט רגל ומתגורר אצל חמו, ויטאלי.

בפרק הראשון של העונה החדשה של "שנות ה-90", מירבי מגיע לארץ, שם מחכה לו קבלת פנים מרשימה שממוקה ארגן עבורו. יחד הם עוברים ברחבי טירה, וממוקה מציג לדודו את עושרו ונכסיו המזוייפים. אבל, חרף הניסיונות להעמיד פני עשיר, מירבי מגלה את האמת.

קבלת הפנים שארגן ממוקה
קבלת הפנים שארגן ממוקה | צילום: "שנות ה-90"

בפרק השני של העונה, מירבי מחליט ללמד את ממוקה לקח: הוא קונה מחדש את אולם האירועים שלו ומחזיר אותו ואת ויטאלי לעבוד שם, בתנאי שהפעם הם יתחילו מלמטה - ינקו, יסדרו, ימלצרו ורק בסוף אם הם יוכיחו שהם ראויים לזה, האולם יחזור לידיו של ממוקה. עכשיו רק נשאר לחכות ולראות האם ממוקה יצליח להוכיח למירבי שהוא ראוי לנהל את האולם.

שנות ה-90, הערב ברשת 13