רגע לפני שבקי חוזרת לשכונה: נזכרנו בסיום העצוב לזוגיות בינה לבין שלום

בפרק השני של "שנות ה-90" פרוספר וליליאן חושדים שבקי בהיריון נוסף משלום. כדי שתגיעו מוכנים לפרק סיכמנו לכם את מערכת היחסים (המאוד מסובכת) של שלום ובקי: מהרגע שהכירו בצוות בידור באילת, דרך החתונה והתינוק ועד הגירושים, יחד עם פירוט כל הריבים שבדרך, ויש הרבה כאלה

זמן צפייה: 00:39

בפרק הקרוב של "שנות ה-90" (חמישי ברשת 13), בקי אומרת לשלום שהיא צריכה לדבר איתו באופן דחוף ומגיעה לבקר בטירת הכרמל. ההורים של שלום, פרוספר וליליאן, חושדים שמטרת הביקור של בקי היא כדי לבשר על היריון נוסף משלום ומנסים לדלות רמזים על מצבה מבלי לשאול את השאלה. לקראת הפרק, הכנו לכם סיכום קצר על מערכת היחסים של שלום ובקי - כל העליות והמורדות, מההיכרות הראשונית ועד מדרגות הרבנות.

לכתבות נוספות:

שלום הכיר את בקי בצוות בידור באילת, והשניים הפכו לזוג די מהר. כבר בתחילת מערכת היחסים הם חוו מספר מריבות. ביניהן, בקי כעסה על שלום שהוא לא מפטר רקדנית שמתחילה איתו, אז היא שפכה על הרקדנית משקה וגרמה לכך שהיא תרצה להתפטר בכוחות עצמה. מאוחר יותר, כשהיחסים בין השניים התקדמו, שלום הרגיש שהזוגיות שלהם לא מתאימה לו והחליט להיפרד מבקי, אבל בדיוק באותו רגע, בקי סיפרה לו שהיא בהיריון. השניים לא תכננו את ההיריון, אבל ההורים של שלום לא השאירו להם ברירה והבהירו שאין מנוס מחתונה.

כבר בצוות בידור הצרות התחילו
כבר בצוות בידור הצרות התחילו | צילום: "שנות ה-90"

כיאה למשפחת אסייג הם לא פספסו אף אירוע בדרך לחתונה המיוחלת: זה התחיל בהדרכת הכלה ובמקווה לבקי, המשיך בחינה המסורתית, התקדם לעבר החתונה החגיגית והסתיים בשבת חתן. כמובן שגם משפחתה של בקי הגיעה לישראל מאנגליה כדי להשתתף באירוע, מה שגרם לפערים בין המשפחה הבריטית המנומסת למשפחה המרוקאית מטירת הכרמל לצוף מעל פני השטח. לא כל האירועים עברו חלק, וכשבקי חזרה מהדרכת הכלה ותפסה את שלום שר עם נסטיה, בת השכנים, היא מתעצבנת שוב.

הרגע הגדול הגיע: שלום ובקי התחתנו
הרגע הגדול הגיע: שלום ובקי התחתנו | צילום: "שנות ה-90"

למרות כל הריבים, החתונה הגיעה ושלום ובקי נישאו. לאחר החתונה, לבקי היה קשה עם העובדה שהיא בבית עם התינוק והקריירה שלה בתור רקדנית נעצרת, היא רוצה לעזוב את טירה ולחזור לאילת יחד עם התינוק. ליליאן מנסה לגשר בין הזוג הצעיר, אך ללא הצלחה. באחד הערבים, שלום מופיע בערוץ 22 החדש בהופעת בכורה בתכנית של מרגול שם הוא צוחק על האוכל הבריטי. בקי שנעלבת וכבר לא מסוגלת להתמודד עם המריבות הבלתי פוסקות, שופכת על שלום מים ומחליטה שהיא רוצה להתגרש. ולבסוף, למרות הילד המשותף והניסיונות הרבים לגרום למערכת היחסים לעבוד הזוג מתגרש.

למרות כל הניסיונות והתינוק המשותף, שלום ובקי התגרשו
למרות כל הניסיונות והתינוק המשותף, שלום ובקי התגרשו | צילום: "שנות ה-90"

אז האם בקי בהיריון נוסף?