טבע נאות | Teva Naot

טבע נאות מותג נעלי הנוחות האייקוני נבחר לפתוח את שבוע האופנה הישראלי 2021, לאחר שביסס את מעמדו במהלך העשורים האחרונים בראש רשימת המותגים המובילים בישראל.

טבע נאות הוא המותג הישראלי הראשון בקטגורית נעלי הנוחות בישראל שהצליח ליצור בידול משמעותי עם הטבעת המונח הגנרי "נעלי טבע", שהפך למזוהה עם המותג. גם לאחר כניסת שחקנים חדשים, ממשיכה טבע נאות להוביל את הקטגוריה ולהתגאות בייצור כחולבן, המבוסס על עבודת יד בשילוב טכנולוגיות ייצור מתקדמות, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים.

"טבע נאות" החלה את דרכה בקיבוץ נאות מרדכי בשנת 1946 כסנדלרייה ייחודית שהוקמה על ידי קבוצת עולים מצ'כיה ומאוסטריה ,יחד הקימו בית מלאכה קטן שמבוסס על ידע ומומחיות באורתופדיה. ברבות השנים בית המלאכה הקטן גדל והתפתח והפך למפעל גדול ומצליח.

הקולקציה שתוצג בשבוע האופנה משלבת בין דגמים קלאסיים המזוהים עם המותג וביניהם הסנדל התנ"כי המיתולוגי דגם אלון שזוכים לטוויסט עיצובי עדכני, לבין קולקציית הסניקרס APOLLO סניקרס אורבני לנשים ולגברים, מעוצבים ואופנתיים. דגמי הסניקרס מיוצרים מעור איכותי ומחומרים מתקדמים, מצויידים בבטנות רכות ונושמות ובסוליית פוליאוריטן קלה, גמישה וקפיצית, המאופיינת בפרופיל מותאם ותומך תנועה וכוללים רפידות שעם קלות מבית טבע נאות, גמישות ונשלפות ובעלות מבנה התומך בכף הרגל.

ההשראות שהובילו את הקונספט העיצובי בתצוגה:

"ישר בגובה העיניים", טרנד שמקדש את המינימליזם. אסתטיקה שקטה, נקיה וטבעית בצבעוניות בהירה וטבעית לצד אפור בגוונים אינסופיים, במרקמים וטקסטורות רכות.

"פסיעה מרגיעה", הטרנד שואב השראה מעבודות יד, פריטים ייחודים ויקרים עם מורשת והיסטוריה. מתאפיין בצבעוניות פסטלית רכה והרמונית לצד צבעי ירוק, בז' וקורל. מקנה תחושה רגועה ובריאה.

"התפרצות", הטרנד שואב השראה מהצבעוניות המתפרצת של הטבע בפרחים ובפירות, שיוצרת משיכה והמשכיות. הטרנד מתמקד בכאוס המופלא והייחודי שקיים במערכת היחסים בין צבעים עזים, גוונים של כתום ואדום לצד צבעים מרגיעים בגווני ירוק.

במסגרת הפעילות הבינלאומית של המותג בשנת 1989 פרצה החברה לשווקים הבינלאומיים תחת שם המותג NAOT . היקף הייצוא השנתי של החברה עומד על עשרות מיליוני דולרים. החברה משווקת נעלי נוחות אופנתיות למאות יעדים בארה“ב, קנדה, אוסטרליה, אירופה ואסיה, ובעשור האחרון נכנסה לשווקים חדשים ביפן, דרום קוריאה, סינגפור ואפילו פפואה ניו-גינאה.