מוטי רייף: "זו תרומתי הקטנה עבור שירה ועבור כל הנשים באשר הן. אל תפחדו. אתן לא לבד"

ערב הגאלה שצולם אמש וישודר בערוץ 13 ב-28.3, היה עמוס כוכבים ומעצבי אופנה, ובהשתתפות נשים מובילות ועוד הפתעות רבות שייחשפו בערב השידור עצמו. במסגרתו צעדה שירה איסקוב בתצוגה מיוחדת לכבודה: "שירה נכנסה ללב של כל אדם שפוי במדינה.באותו הרגע ידעתי שבערב הגאלה של שבוע האופנה אנו רוצים שכ-15 מעצבי אופנה ייעצבו שמלת סטרפלס ל-15 נשים חזקות ומובילות אשר יצדיעו לה ויחזקו אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות"

זמן צפייה: 01:31

אמש, יום רביעי ה 10.3.2021, הוקלט מראש ערב הגאלה החגיגי של "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13", אשר ישודר ב 28.3 בטלוויזיה לכל עם ישראל. ערב הגאלה החגיגי צולם במוז"א - מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב שנתנו את כל שטחי המוזיאון לבימה של 29 תצוגות אופנה של מעצבי אופנה ישראלים המשתתפים בשבוע האופנה.

השנה, שבוע האופנה המציין עשור לקיומו, ייערך בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, שותפים משמעותיים ומובילים המהווים חלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום האופנה המתרחשת בימים אלו. שבוע האופנה כולו ישודר בחול המועד פסח לאורך כל השבוע החל מה 28.3 ועד ה 1.4  על מסך הטלוויזיה של "רשת 13" המעניקה את הבמה הגדולה, הטובה והמכובדת ביותר למעצבי האופנה ויתקיים בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב- HOT וב- yes. כל תכני שבוע האופנה ישודרו גם ב VOD של רשת.

שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021
שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 בשמלת סטרפלס של ויוי בלאיש | צילום: צילום: רפי דלויה

תצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021
ליהיא לפיד, שירה איסקוב, גילה אלמגור, גאולה אבן ויפעת שאשא ביטון בתצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: רפי דלויה

שיתוף הפעולה עם 13spotv מבית רשת 13, יאפשר למעצבי האופנה לקבל חשיפה חסרת תקדים וצופי הטלוויזיה יזכו לקחת חלק ולשבת "בשורה הראשונה" בתצוגות המובילות בישראל.  במסגרת שבוע האופנה ישודר ערב הגאלה החגיגי ובמשך ארבעה ימים ישודרו ב"רשת 13" תצוגות האופנה במסגרתן יוצגו קולקציות חדשות בעלות אג'נדה סביבתית וחברתית, בשיתוף קורנית דיגיטל.

ערב הגאלה עמוס הכוכבים ומעצבי האופנה, צולם ללא קהל בהתאמה למתווה הקורונה, בהשתתפות של נשים מובילות, מעצבי אופנה, כוכבים וכוכבות. ועוד הפתעות רבות שייחשפו בערב השידור עצמו. את ערב הגאלה הנחו בר רפאלי דוגמנית העל, ומוטי רייפ המפיק ויזם שבוע האופנה, אשר לבשו שניהם חליפות תואמות שעוצבו עבורם במיוחד על ידי מעצב האופנה שי שלום. דורין פרנקפורט מעצבת האופנה הותיקה קיבלה פרס חיים לפעולה באופנה ועוד.

תצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021
תצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: רפי דלויה

תצוגת האופנה המרכזית בשבוע האופנה הוקדשה להצדעה לשירה איסקוב ושמלת הסטרפלס שלא הורשתה ללבוש. אל שירה איסקוב הצטרפו  20 נשים חזקות ומובילות שצעדו עמה על המסלול כולן בשמלות סטרפלס שעוצבו במיוחד על ידי מעצבי האופנה המובילים בישראל.

את שמלת הסטרפלס של שירה איסקוב עיצב מעצב האופנה ויוי בלאיש, ויחד איתה היו נשות המתמודדים לראשות הממשלה גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלת סטרפלס של אליאן סטולרו, גילה אלמגור כלת פרס ישראל בשמלה של אריאל טולדנו. יפעת שאשא ביטון בשמלה של חנה בן סימון המעצבת החרדית CB FASHION, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, יעל אבקסיס בשמלה של טובלה, הילה רהב בשמלה של אסיה, מאיה ורטהיימר בשמלה של שני צימרמן, טיטי איינהו בשמלה של מישה גת, אורנה דץ בשמלה של ירדן מיינפלד, נטע גרטי בשמלה של סבינה מוסייב, נגה ניר נאמן בשמלה של עינב נסירי, רונית יודקביץ בשמלה של אניה פליט, אמירה בוזגלו בשמלה של הגר אלמביק אלמביקה, מירי נבו בשמלה של אפרת קליג, מירי מיכאלי בשמלה של מאי נשיח, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, לירז אסייג בשמלה של רעומה זקש, בל אגם בשמלה של אוריה עזרן ומיטל להבי סגנית ראש עיריית תל-אביב יפו בשמלה של הלן לוקאש.

בר רפאלי
בר רפאלי - מנחת ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: דנה קופל

דרור קונטנטו וריטה
דרור קונטנטו וריטה בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום רפי דלויה

כל שמלות הסטרפלס שיועצבו להצדעה לשירה איסקוב לערב הגאלה, יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית - כל ההכנסות יהיו לטובת העמותה הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. (דרך מנחם בגין 88 תל אביב)

מוטי בר זיו, משנה למנכ"ל סחר של "רשת 13 " מסר, "השנה האחרונה לא מאפשרת לנו להישאר סטטיים והיא מחייבת אותנו להמציא כל יום מחדש ולפרוץ את כל מה שהיה נהוג עד כה. שידור של שבוע האופנה ב"רשת 13" הוא בדיוק הרצון שלנו לתת במה הן למעצבים הישראליים וליצירה המקומית והן לקהל הטלוויזיה הישראלי שיוכל להנות מחוויה שלא הכיר עד כה. אני שמח על שיתוף הפעולה בין רשת 13 לבין שבוע האופנה והיוזמה של מוטי שלא מוותר גם בתקופה כזו.

גאולה אבן וליהיא לפיד
גאולה אבן וליהיא לפיד בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: דנה קופל

מוטי רייף, יזם ומפיק שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13 אמר: "לפני כחודשיים כולנו צפינו בראיון המצמרר של שירה איסקוב . שירה נכנסה ללב של כל אדם שפוי במדינה. בראיון המרגש והחושפני סיפרה שירה שהייתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאד, ובעלה לא נתן לה ללבוש את השמלה וזרק אותה לפח. הסיפור, חייה של שירה, העביר בי צמרמורת. באותו הרגע ידעתי והחלטתי מיד, שבערב הגאלה של שבוע האופנה אנו רוצים שכ 15 מעצבי אופנה ייעצבו שמלת סטרפלס ל- 15 נשים חזקות ומובילות אשר  יצדיעו לה ויחזקו אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות. כולן יעלו על המסלול ויראו לעולם שאתן הנשים יכולות ללבוש מה שאתן רוצות, מתי שאתן רוצות, לאן שאתן רוצות, בלי שאף אחד יגיד לכן כלום. שירה אהובה זאת תרומתי הקטנה עבורך ועבור כל הנשים באשר הן. אל תפחדו. אתן לא לבד.“

שבוע האופנה קורנית 2021 ישודר בכל יום החל מה-28 למרץ ועד ה-1 באפריל בערוץ רשת 13