מתוך עולמות שבורים היא צומחת: ריטה שרה לשירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית תל אביב

הרבה נשים צעדו לצידה של איסקוב, כולן בשמלות סטרפלס - אותה שמלה שבעלה דאז לא הרשה לה ללבוש והפכה להיות דגל השחרור והעוצמה הנשית. בין הנשים שנבחרו להוביל את הערב היתה ריטה שביצעה את שירה של גלי עטרי "חזקה מהרוח"

זמן צפייה: 01:31

זה היה הערב של שירה איסקוב, האישה שהפכה לסמל אחרי שהוכתה ועברה התעללות מתמשכת על ידי בעלה, מי שהתאוששה מהתופת וחזרה לחיים ואתמול צעדה על המסלול בערב הגאלה שהתקיים לכבוד שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021, שצולם אמש וישודר ב-28.3 ברשת 13.

[brightcove_iframe video_id='fashion-2-articles-fashion-2-part-01-external' autoplay='0' credit='' desc='ריטה ושירה איסקוב מתוך שבוע האופנה קורנית 2021' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1615483370/gouhqo_zs96ij.jpg' kid='1_4rlp9vs8' duration='100']

הרבה נשים צעדו לצידה של איסקוב, כולן בשמלות סטרפלס - אותה שמלה שבעלה דאז לא הרשה לה ללבוש והפכה להיות דגל השחרור והעוצמה הנשית. בין הנשים שנבחרו להוביל את הערב היתה ריטה, בשמלה של דרור קונטנטו (יוצא "האח הגדול"), יפעת שאשא ביטון בשמלה של שחר אבנט, ליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו, גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו, קרן מור בשמלה של שחר אבנט ומיטל להבי בשמלה של הלן לוקאש.

ריטה ושירה איסקוב
ריטה ושירה איסקוב מתוך שבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: נוי ערקובי

ריטה ושירה איסקוב
ריטה ושירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: נוי ערקובי

איסקוב נעלה את התצוגה בשמלת סטרפלס לבנה של המעצב ויוי (ויקטור) בלאיש, שעליה עבדו במשותף. "שירה יודעת מה היא רוצה ואיך היא רוצה להיראות", הוא סיפר לרשת 13. "היא לא קולב שאפשר לשים עליו מה שאתה רוצה, והיא עם ביטחון באופן שבו היא תופשת את עצמה על המסלול ומחוצה לו".

שמלת הסטרפלס של איסקוב ממשיכה את הקו העיצובי הרומנטי של בלאיש - שמלה מבד משי ובעלת גזרה צמודה יחסית בקו המותן ונשפכת באיזור הרגליים. לחדי העין, אפשר להבחין בפרחים ענקיים מודפסים בגווני לבן על לבן, "שהם כמעט ולא נראים אבל מבחינתי מדובר על מראה שחותם את התצוגה וכולו מזכיר יונת שלום", מוסיף בלאיש.

מוטי רייף ושירה איסקוב
מוטי רייף ושירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: נוי ערקובי

את הערב חתמה ריטה, שעלתה לבמה והקדישה לאיסקוב את השיר "חזקה מהרוח", כשהיא לבושה בשמלה ורודה זרחנית של דרור קונטנטו. היא ציטטה את מילות השיר, ששוכתב מחדש על ידי מי שכתבה אותו, אסתר שמיר, ושרה, "היא עכשיו חזקה מהרוח, היא תצמח מכאב העבר, עכשיו אהבה היא יודעת, חיבוק שאיננו נגמר".

שירה איסקוב, ליהיא לפיד ויפעת שאשא ביטון
שירה איסקוב, ליהיא לפיד ויפעת שאשא ביטון בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: נוי ערקובי

את הערב הנחו מפיק שבוע האופנה, מוטי רייף, כשלצידו בר רפאלי שלבשה חליפת טוקסידו של המעצב שי שלום. החליפה, שהיתה גם הומאז' למראה הגברי וגם קריצה למראה ההוליוודי של תור הזהב בהוליווד, היתה הוכחה שנשים יכולות ללבוש כל מה שהן רוצות, בין אם מדובר בשמלת סטרפלס, כמו שלבשה איסקוב והנשים האחרות במסלול, או חליפת טוקסידו עם טוויסט עדכני כמו זו שעיצב שי שלום. אחרי הכול, האדם, והאישה, עושים את הבגד, לא להיפך.

שבוע האופנה קורנית 2021 ישודר בכל יום החל מה-28 למרץ ועד ה-1 באפריל בערוץ רשת 13

תצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021
תצוגת שמלות סטרפלס לכבוד שירה איסקוב בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: צילום: רפי דלויה