משה פרץ: "בכיתי כל הדרך לטבריה. זה היה בכי שלא יכולתי לעצור"

שמונה חודשים לאחר שעבר את אחת החוויות המרגשות בחייו והפך לאב בפעם השניה, משה פרץ מספר איך חווה את לידת התאומים מרחוק בזמן שהופיע בטכניון כשאשתו כרעה ללדת

זמן צפייה: 02:37

"הפעם השניה דווקא הייתה מרגשת יותר מהפעם הראשונה, כי בפעם הזאת לא הייתי איתה בחדר הלידה", סיפר משה פרץ כשהתארח בתכנית האחרונה של "מחר שבת".

לפני כשמונה חודשים הוא הפך לאב בפעם השניה. את לידתם של נועם וגיא, בניו התאומים, משה פרץ יזכור כל החיים, ולא בגלל שליווה את אשתו ירדן בחדר הלידה והחזיק את ידה בזמן הצירים, אלא דווקא בגלל שבזמן שהיא כרעה ללדת, הוא חווה את הלידה מרחוק: "הייתי איתה לילה שלם בחדר הלידה, והייתה לי הופעה בטכניון בחיפה למחרת בצהריים. היא אמרה לי "אתה יכול ללכת. יש פתיחה של 3 אצבעות. הכול בסדר, לך תעבוד, אני אשאר פה". שאלתי אותה "את בטוחה? אני לא רוצה להשאיר אותך לבד" והיא ענתה "זה בסדר, תלך. אימא שלי פה איתי. תלך ונעדכן אותך". בזמן השיר השלישי בהופעה, אמנון (המנהל האישי של פרץ) אומר לי: "יצא אחד!", שאלתי אותו "הכול טוב? הכול בסדר?" והוא אמר לי שכן וסימן לי להפסיק לדאוג. כעבור כמה דקות הוא הגיע אליי עם תמונה של התאומים והתרגשתי מאוד. הנגנים הפסיקו לנגן וחיבקו אותי, קהל של 4000 אנשים מחאו לי כפיים ואז סיפרתי להם. בירכתי את ירדן דרך ההופעה והיה מדהים" סיפר פרץ בהתרגשות. "חוויתי התרגשות שלא ציפיתי לה. כל הדרך חזרה לטבריה פשוט בכיתי. זה בכי שלא יכולתי לעצור. אמרתי "תודה, תודה, תודה". זו הייתה חוויה שלא אשכח בחיים, באמת" סיכם פרץ.

"ועכשיו, אחרי שמונה חודשים, אתה עדיין אומר "תודה, תודה" או שאתה בעצם מסדר לך הופעות בכל מקום?" שאל צביקה הדר, "בוא נגיד שמאוד שמחתי שהזמנת אותי לכאן" צחק פרץ.

משה פרץ ואשתו ירדן מציגים את המשפחה המורחבת (מתוך חשבון האינסטגרם של משה פרץ)

"מחר שבת" – תכנית אירוח חדשה, כל שישי ב-21:00

צפו בתכנית המלאה של מחר שבת עם מירי בוהדנה, משה פרץ ושלום מיכאלשוויילי

משה פרץ מרים את האולפן ומבצע את להיטו החדש "כוס של יין"

אסף גרניט מפתיע: "רציתי בכלל להיות נהג טרקטור"

בר רפאלי: "לידה זה מדהים. מבחינתי לעשות את זה כל שנה"