יש לה את האקס פקטור: רוני נדלר תלווה את העונה החדשה של "אקס פקטור לאירוויזיון" בדיגיטל

הזמרת והשחקנית רוני נדלר נבחרה להיות מי שתוביל את הראיונות והאירוחים בדיגיטל של רשת 13 ל"אקס פקטור לאירוויזיון". במהלך העונה תוכלו לצפות בה מראיינת את המתמודדים והשופטים. בנוסף, תלווה נדלר את העונה בתוכנית "העולם הבוקר", שם היא תסכם את אירועי השבוע ותציע פרשנויות שונות

זמן צפייה: 01:05

עכשיו כבר אפשר לגלות: השחקנית והזמרת רוני נדלר נבחרה ללוות את מתמודדי העונה של "אקס פקטור לאירוויזיון" מאחורי הקלעים עבור מחלקת הדיגיטל של רשת 13. נדלר תפגוש את המתמודדים והשופטים לאורך העונה מאחורי הקלעים ותאפשר לצופים להיות חלק אינטגרלי מהרגעים המרגשים ביותר של המתמודדים לאורך העונה דרך האתר של רשת 13 ובחטיבת הסושיאל של הערוץ. נדלר, שבשנה האחרונה הפכה לכתבת התרבות בתוכנית "העולם הבוקר", תלווה את ה"אקס פקטור לאירוויזיון" גם בבקרים עם סיכומים על הפרקים, פרשנויות, חידונים בנושא אירוויזיון ועוד.

נדלר החלה את הקריירה שלה בתחום השירה והמשחק כבר בגיל צעיר. עוד לפני שמלאו לה עשר היא השתתפה בפסטיגלים, סדרות, התגות, תיאטרון ומחזות זמר. במהלך השנים דיבבה נדלר סרטים וסדרות לילדים והשתתפה בסדרות "הילדים מגבעת נפוליאון" ו"ארבעה בעקבות החג". נדלר כיכבה במופעים לילדים במשך שנים ושחררה שיר לרדיו שני שירים. בשנה שעברה השתתפה נדלר בתוכנית "אהבה חדשה" ברשת 13.

רוני נדלר
רוני נדלר | צילום: אור דנון

לנדלר יש קשר משפחתי עמוק לאירוויזיון. אביה, בני נדלר, הופיע פעמיים על במת האירוויזיון. הפעם הראשונה בתור זמר ליווי בשנת 1986 לשיר "יבוא יום" בביצוע מוטי גלעדי ושרי צוריאל, ובפעם השנייה בשנת 1993 כחלק מלהקת שירו ששרה את השיר "שירו" עם שרהל'ה שרון. קרובת משפחה נוספת של נדלר היא דפנה דקל, שגם היא ייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון בשנת 1992 עם השיר "זה רק ספורט".

רוני נדלר
רוני נדלר | צילום: דיגיטל רשת 13