סיימון לא מרחם: הביקורות החריפות של סיימון קאוול

לפני שאתם נרשמים לאודישנים של העונה החדשה של "אקס פקטור" שתבחר את הנציג הבא של ישראל לתחרות האירוויזיון, החלטנו להביא לכם כמה מהביקורות הכי ברוטליות של סיימון קאוול, האיש שהמציא את הפורמט. אתם חושבים שהייתם עומדים בביקורת שלו?

סיימון קאוול
סיימון קאוול | צילום: shutterstock

"אקס פקטור" חוזרת לרשת 13 בעונה חדשה ועם תוספת שמשנה את כללי המשחק בדמות השופט הכי קשוח שידע עולם הטלוויזיה. אתם יכולים לאהוב או לא לאהוב אותו, אבל אתם לא יכולים להישאר אדישים אליו. סיימון קאוול הוא אישיות טלוויזיונית חזקה שמעולם לא חסך את הביקורת המלאה שלו. לאורך השנים שפט קאוול אין סוף מתמודדים בתוכניות הכישרונות השונות בהן השתתף (בל נשכח את "אמריקן איידול" האלמותית), והדברים שהוא אמר להם היו כה נחרצים ובוטים עד שהם הותירו גם אותם וגם אותנו פעורי פה.

אז עד שנראה אותו מרסק ובעיקר מגשים חלומות בעברית, ריכזנו עבורכם כמה מהביקורות היותר אכזריות שהוא נתן לאורך הקריירה שלו.
ואם אתם חושבים שאתם מסוגלים לשיר מול סיימון קאוול, ההרשמה לעונה החדשה בעיצומה! הירשמו כאן

 

1. "זהו שיר יפהפה. כשאת לא שרה אותו"

סיימון ניסה להיות מנומס לגברת המבוגרת שהגיעה לאודישן, אך כשהיא מתחילה להתווכח איתו ולטעון שהשיר שהיא בחרה הוא שיר יפה, הוא מבהיר לה בדרכו שלו עד כמה היא צודקת.

 

2. "יש הבדל בין להיות בעל ביטחון עצמי ללהיות הוזה"

סיימון אומר למתמודד שהוא משתייך לקטגוריה של ההוזה ומוסיף שאף אחד לא ישלם כדי לשמוע אותו שר. כשהמתמודד עונה לו שהוא דווקא מכיר הרבה אנשים שישלמו, סיימון מתחכם ואומר שהוא מכיר כאלה שישלמו כדי שלא ישיר.

3. "ככה זה מרגיש להגיע לגיהינום"

"אני חושב שהרגע חוויתי איך זה להגיע לגיהינום" אמר סיימון באותנטיות שובת לב, בעודו מנשנש קלמנטינה (מעניין אם הוא יודע שבארץ לא מקלפים קלמנטינות בפומבי...).

 

Bannerweb

4. "נשמעת כאילו אתה סובל מצינון קשה"

סיימון פתח במשפט ספק ביקורתי ספק מחמיא ואמר: "מסיבה כלשהי חשבתי שדווקא תהיה טוב", ואז המשיך ואמר: "היה לך קול יבבני ונשמעת כאילו אתה סובל מצינון קשה".

 

5. "לא ידעתי איך נשמעים חתולים שנמחצים, אבל עכשיו יש לי מושג די טוב"

שוב סיימון פותח במילים יפות ואומר לזוג המתמודדות: "החדשות הטובות הן שאתן מושכות, צעירות ואמיצות", ואז ממשיך כהרגלו לפאנצ' המכאיב: "ועכשיו החדשות הלא כל כך טובות: לא ידעתי איך נשמעים חתולים שנמחצים, אבל עכשיו יש לי מושג די טוב".

 

6. "יש לנו שבועות, לא עשורים"

בתחילה נראה שמתנהל שיח נחמד בין סיימון לשתי המתמודדות, כשהוא מנסה להסביר להן שהן אינן יודעות לשיר והן עונות לו שזה לא יעצור אותן. אלא שאז, כשהן מבקשות ממנו לתת להן הזדמנות להשתפר הוא עונה בחוסר סבלנות: "בנות, יש לנו שבועות, לא עשורים".

 

7. "לא היית מנצח את התחרות הזאת גם אילו היית המתמודד היחיד בה, במשך מיליון שנה"

זה מספיק מעליב לשמוע שאתה לא טוב ביחס למתמודדים אחרים בתחרות, אבל כשאומרים לך שלא היית צולח אותה גם אילו היית המשתתף היחיד בה, זו כבר השפלה ברמה אחרת. רמה של סיימון קאוול.

 

8. "הסיכוי שלך להפוך לכוכב רוק או פופ הוא כמו הסיכוי שלי לטוס מחר לירח לארוחת בוקר. זה לעולם לא יקרה"

סיימון סבור שלמתמודד הזה אין באמת סיכוי להצליח בתחום המוזיקה, והוא מוצא ניסוח מאוד ציורי כדי להבהיר לו זאת.

 

9. "זה פשוט זבל"

בקטע הבא לא ברור מה היה ביזארי יותר: הביקורת של סיימון למתמודד שכשהוא אמר לו שהוא לא טוב בשום דבר ושזה פשוט זבל, או הדרישה של המתמודד הפגוע לראות את ויזת העבודה של סיימון כדי לוודא שבכלל מותר לו להיות שם ולשפוט.

 

10. "אתה נראה כמו אחד היצורים האלה עם העיניים הענקיות שחיים בג'ונגל"

המתמודד חסר המודעות שחושב שהוא ג'סטין טימברלייק הבא מוציא מסיימון רמה חדשה של נבזות: "אתה נראה קצת מוזר, הריקוד שלך נוראי, השירה הייתה זוועתית ואתה נראה כמו אחד היצורים האלה עם העיניים הענקיות שחיים בג'ונגל".

 

 

Bannerweb