באה אלינו: מירי מסיקה נבחרה לשפוט ב"אקס פקטור ישראל"

מירי מסיקה מהזמרות והיוצרות המצליחות ביותר בארצנו נבחרה לשפוט ב"אקס פקטור ישראל" שתעלה לשידור בחודשים הקרובים ב"רשת 13"

"אקס פקטור ישראל" שתשודר ב"רשת 13" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. קאוול והצוות שלו מעורבים בבחירת השופטים ובחרו במירי מסיקה לשבת בפאנל השופטים של אקס פקטור ישראל .
מסיקה, זמרת ושחקנית יוצאת דופן, בעלת גוון קול ייחודי ומרגש אשר כבש את הקהל הישראלי בסערה. מסיקה, החלה את דרכה בבית הספר למוזיקה "רימון" וכבר אז בלטה בכישרונה יוצא הדופן, ביכולות ווקאליות נדירות ובכריזמה הבימתית הסוחפת שלה. כיום, למעלה מ15 שנה מאז פרצה לתודעה, מסיקה זכתה בכל תואר אפשרי : זמרת השנה, תגלית השנה, שיר השנה ועוד.
למסיקה שבעה אלבומים מצליחים, בניהם אלבומי פלטינה וזהב.

רוצים לייצג את ישראל באירוויזיון? הרשמו עכשיו!

"בית משוגעים"?! רן דנקר נבחר לשפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל

שיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקולה הנשי והגדול מהחיים כבש פעם אחר פעם את לב הקהל. בין שיריה המוכרים: "חוזר בחזרה", "מפחד עליך", "לשם", "באה אליכם", "אף אחת", "מלך" ועוד שירים רבים המושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו והופעותיה המצליחות על הבמות הגדולות בישראל קיבעו את מעמדה כאחת הזמרות הטובות והמוערכות בארץ.
בנוסף, למירי קריירת משחק משגשגת והיא כיכבה בהצגות תיאטרון, מחזות זמר, פסטיגל, סדרות ישראליות וסרטי קולנוע.
מסיקה שפטה בעברה בתכנית "The Voice ", "אביב או אייל" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון". בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל עובד במרץ על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה כאשר הזוכה ייצג את ישראל באירוויזיון 2022.

באנר הרשמה אקס פקטור