עדן בן זקן מכוונת מטרה ומגיעה לנצח: "לא בא לי לצאת עוד פעם מקום שני"

ב-8.7 יוצאת העונה החדשה של "דה וויס" לדרך, והזמרת עדן בן זקן מצטרפת לראשונה לכיסא המנטור, בלי דיסטנס ועם הרבה לב ונשמה. בזכות הדרך שעשתה בעצמה והמון רעב לניצחון, היא מגיעה לתחרות בידיעה שהפעם היא לא מתכוונת להסתפק במקום השני: "אני תחרותית, אני ווינרית ואני רוצה לנצח" | "דה וויס", 8.7 ברשת 13

זמן צפייה: 00:50