הדו קרב של אופק נחמן ובן יחזקאל – "שמישהו יעצור אותי"
בן ואופק התבקשו לשיר את השיר "שמישהו יעצור אותי" של עדן חסון. לאחר ביצוע שהרים את המנטורים על הרגליים, שלומי ויובל התלבטו רבות אך המשיכו לשלב הבא עם אופק
רשת 13 | 09.07.2019
זמן צפייה: 02:30
תגיות: The Voice (דה וויס)אופק נחמן


