אופק נחמן אחרי הניצחון בדו-קרב: "אני אחזיק כל שיר שיתנו לי"
לאחר שניצחה בדו-קרב את בן יחזקאל, אופק נחמן מספרת על העבודה המשותפת עם בן, האחריות העצומה שמרגישים בדו-קרב הראשון ועל בחירת השיר של שלומי ויובל
רשת 13 | 10.07.2019
זמן צפייה: 00:57
תגיות: The Voice (דה וויס)אופק נחמן


