שירה זלוף מסכמת את הדו-קרב: "אני עדיין לא מעכלת, זה היה מלחיץ בטירוף"
לאחר שניצחה את ענבר זיגדון, שירה מספרת מה דעתה על שלב הדו-קרב, משתפת בתחושות שהיא מרגישה לאחר הניצחון וגם זוכה לביקור מהמנטור שלה, שלומי שבת
רשת 13 | 24.07.2019
זמן צפייה: 00:58
תגיות: The Voice (דה וויס)שירה זלוף


