הרגעים הגדולים של THE VOICE בעולם

גבר שנשמע כמו אישה, מתמודד צעיר שהרים את האולם על הרגליים ומנטור שהחליט לבצע בעצמו מבחן עיוור. צפו בווידיאו

זמן צפייה: 01:17

בקרוב תתחיל העונה הרביעית של The Voice שתספק לנו הצצה לקולות חדשים ומיוחדים, אבל רגע לפני תחילת העונה – אספנו לכם קטעים בלתי נשכחים של The Voice מרחבי העולם. מי הרים את האולם על הרגליים, מי "עשתה את זה שוב" ואיזה מנטור החליט לבצע מבחן עיוור בעצמו? צפו

האם מדובר בגבר? או שזו בכלל אישה?

המנטורים של The Voice בריטניה התקשו לענות על השאלה. Amrick Channa, מתמודד הודי שהחליט לבצע את השיר "Pride" של ה-דיווה אריתה פרנקלין, הפגין ביצוע מרשים במיוחד ונשמע כמו דיווה אמיתית בעצמו. אין ספק שהמנטורים הופתעו כשהסתובבו וגילו במי מדובר.

הרמוניה מושלמת:

מתמודד ב-The Voice צרפת החליט ללכת על רעיון מקורי במבחן העיוור שלו – הוא הקליט קולות שונים לשיר "Gangsta's Paradise" בסינתיסייזר ושכפל את הקולות שיצר כדי ליצור הרמוניה מיוחדת שתלווה אותו. המנטורים לא יכלו שלא לתהות – האם מדובר בזמר אחד? או שנמצאת על הבמה להקה שלמה שמחכה שיבחרו בה?

Oops She Did It Again:

את גרסת הכיסוי לשיר הבא אתם כבר מכירים מהפרסומות בטלוויזיה, אבל אנחנו מתארים לעצמנו שלא ידעתם איפה הכול התחיל. הזמרת Julia Van Der Toorn (או ג'ולי זהרה, לפי שם הבמה שלה) שרה לראשונה את גרסת הכיסוי המפורסמת לשיר "Oops I Did It Again" של הזמרת בריטני ספירס במבחן העיוור שלה ל-The Voice הולנד בשנת 2013. המנטורים לא נשארו אדישים לקולה המיוחד של ג'ולי והצטרפו אליה בשירה ובריקוד, וכמובן העבירו אותה לשלב הבא. מעניין אם בשלב הזה הם כבר ידעו שהיא תהיה המנצחת הגדולה של העונה.

רוקנ'רול!

השיר הבא אמנם כבר בן 59, אבל המתמודד הצעיר שהחליט לבצע אותו באודישן הוא רק בן 14! המתמודד העונה לשם Tilman השתתף בתכנית The Voice Kids גרמניה (אחת מבין 18 המדינות ששידרו את הפורמט בגירסא שמותאמת לילדים) והפתיע את כולם עם ביצוע מצוין לשיר "Great Balls Of Fire" שהרים את כל הקהל ואת המנטורים על הרגליים.

מי המנטור שהחליט לבצע מבחן עיוור בעצמו?

לאחר שישב על הכיסא במשך שבע עונות ושמע אינספור קולות שונים, החליט אדם לוין, סולן להקת "Maroon 5" ומנטור ב-The Voice ארה"ב, לבצע מבחן עיוור בעצמו ולבדוק איך זה נראה מהצד השני של האודישן. לוין בחר לבצע את שירו של אלטון ג'ון "Tiny Dancer", וכמובן ששלושת המנטורים המשועשעים הסתובבו אליו מיד עם תחילת השיר. המנטורית כריסטינה אגילרה הייתה הראשונה להסתובב והרוויחה את קולו של לוין שבחר בה. "יש כמה ליטושים שנצטרך לבצע ביחד, אבל אין דבר שלא אוכל להתגבר עליו בתור המנטורית של אדם. אני מסוגלת להביא את אדם לפסגה", אמרה כריסטינה.