רביעיית הגמר של "דה פור" נחשפת

מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני הם רביעיית הגמר של THE FOUR, שנבחרו בקפידה על ידי צוות השופטים המקצועי של התוכנית, שעתידה לעלות בקרוב ברשת 13- ושמישהו ינסה לקחת את מקומם

זמן צפייה: 00:50

מיי פינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני הם רביעיית הגמר של "דה פור". מדובר בארבעה כישרונות גדולים ומבטיחים בתעשיית המוסיקה בישראל, אשר כל אחד מהם מביא צבע ייחודי משלו. רביעיית הגמר שנבחרה בקפידה על ידי השופטים ועל ידי צוות הליהוק המוזיקלי, הם זמרים מנוסים שמופיעים ברחבי הארץ, המגיעים ל-THE FOUR ישראל להוכיח לכולם שהם הכי טובים תוך ניסיון לשמור על המקום שלהם לאורך העונה כולה.

במהלך העונה, מדי תכנית יגיעו זמרים מקצועיים מכל קצוות הארץ שינסו את מזלם ויתחרו על מקומם ברביעייה, כשההחלטה האם להכניס אותם לדו-קרב מול רביעיית הגמר חייבת להיעשות פה אחד על ידי ארבעת השופטים המקצועיים של THE FOUR: מארינה מקסמיאלן, מוקי, דיקלה וגלעד כהנא. הזמרים שיכבשו וירשימו את השופטים, פה אחד, יבחרו את מי הם רוצים להחליף בכיסא ומול מי מהרביעייה הם יוצאים לדו קרב. המנצח בדו קרב יקבל מקום ב"רביעייה". השיא מגיע בפרק הגמר כאשר "הרביעייה" נלחמת לראשונה ראש בראש, אחד נגד השני, על הכרטיס למקום הראשון.

מיי פינגולד

זמרת רוק ענקית עם קול עוצמתי ואחת ממתמודדות הריאיליטי המוערכות, בעלת קריירה מוזיקלית מפוארת. בשנת 2014 נבחרה מיי לייצג את ישראל באירוויזיון אשר התקיים בדנמרק. לאחרונה שיחקה במחזמר "עלובי החיים" בהבימה, באחד התפקידים הראשיים.

צילום: מיי פיינגולד // צילום: ליאור נורדמן

בשנים האחרונות, מיי היא חלק מהרכב פופ בשם "לימוזינה אקספרס", שמונה בין היתר את אבנר חודורוב ומייקל בנסון, מלהקת "משינה" המיתולוגית. ההרכב מופיע על במות כל הארץ ואף נתן את הופעת הפתיחה של להקת "רוקסט". מיי שיחקה במחזות זמר הגדולים בארץ, כגון "לילה לא שקט", "שיער" ו"קזבלן".

שרית אביטן

זמרת מהז'אנר הים תיכוני, בעלת גוון קול מקורי וייחודי. בגיל 18, פרסמה אביטן קאבר ביוטיוב לשירו של שיר לוי, "יום אחד תבקשי", הסרטון זכה להצלחה גדולה.

צילום: שרית אביטן // צילום: דניאל קמינסקי

החל משנת 2011 ועד היום, הוציאה אביטן סינגלים, שחלקם זכו ללמעלה ממיליון צפיות, תוך שיתופי פעולה עם עומר אדם, נאור אורמיה ואיציק קלה. בין שירייה המפורסמים ניתן למצוא את "כאן לבדי", "את הפרח שגידלתי", "בלילה קר" ו"טלי". בשנת 2012 השתתפה בתכנית בריאליטי המוזיקלית של YES, "חי בלה לה לנד" .

שיר לוי

בנו של הזמר ישי לוי, אשר נחשב לאחד מהווקאליסטים הגדולים, המרגשים והמוערכים בישראל. פרץ אל התודעה בשנת 2005 עם הלהיט "בית קפה קטן", מתוך אלבום הבכורה "שמח בעולם". לשיר עדת מעריצים גדולה והוא חתום על להיטי ענק, כמו: "יום אחד תבקשי", "בורח מהכל", "שאריות מעצמי", "להשתגע" ועוד.

צילום: שיר לוי // צילום: רונן אקרמן

בשנת 2013, השתתף בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי המוזיקלית, "חי בלה לה לנד". באותה השנה, הוציא ביחד עם מרגלית צנעני את השיר "טיפה של חום", אשר זכה להצלחה רבה בישראל. שיר חתום על חמישה תקליטים ובימים אלו עובד על האלבום השישי במספר, במקביל להופעותיו הרבות ברדיו ובטלוויזיה. בקרוב שיר אמור להוציא לראשונה דואט משותף עם אביו ישי לוי, אותו כתבו והלחינו: רותם כהן ואבי אוחיון.

יהונתן אבידני

זמר, מלחין, מפיק ומעבד מוזיקלי, שהפך לכוכב רשת. אבידני מלא כשרון, כריזמה וקסם אישי - הוא הכוכב הצעיר ב"רביעייה".

צילום: יהונתן אבידני // צילום: אביחי הרוש

עד לאחרונה היה חלק מהצמד המצליח "עמית ויהונתן" (מתמודדת "דה וויס" לשעבר), שיחד יצרו קאברים ומאש אפים מיוחדים לשירים מוכרים, אשר זכו להצלחה גדולה ברשתות החברתיות עם ללמעלה מ-38 מיליוני צפיות. לאחרונה עמית ויהונתן הפרידו כוחות וכיום הוא יוצא לראשונה לדרך עצמאית ופותח בקריירת סולו חדשה, כדי לכבוש את הבמה והקהל.

התכנית אשר פותחה על ידי "ארמוזה פורמטס", סיימה את שידורי העונה השנייה בארה"ב בהצלחה מסחררת. THE FOUR מעוררת עניין בשווקי הטלוויזיה בעולם והיא נמכרה עד כה ל-20 מדינות. התכנית כבר שודרה ברוסיה, רומניה ובפרו. את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת THE BLACK EYED PEAS, פרגי, יחד עם צוות השופטים פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור.

The Four ישראל, בקרוב בערוץ 13

חושבים שאתם יכולים להתמודד מול אחד מהארבעה?

מוזיקאים בנשמה? מבחן האישיות הזה בשבילכם!

ארבעת המופלאים: שמות השופטים ב"דה פור" נחשפים!