אמרו לנו איזה כסא אתם אוהבים ונגיד לכם מי אתם!

קבלו את נבחרת הכיסאות סביב שולחן האוכל בעונת ה-vip בבית האח הגדול

תוסס ומרים

שרפרף של המותג DOMITALIA , נראה בדיוק כמו פקק שעם ובדיוק כמו המתקן שמחבר אותו לבקבוק השמפניה. לחיים! מומלץ לחובבי אלכוהול ולכל מי שמעריך עיצוב שמתכתב עם החומרים שמהם עשויים החיים.

שרפרף של המותג DOMITALIA
שרפרף של המותג DOMITALIA

חושף טפח

הכיסא GLOBUS למותג Stua עוצב על ידי המעצב Jesús Gasca. הצורה המעוקלת של משענת הכיסא והמושב מציעים מקום ישיבה נוח במיוחד וגם כזה שחושף טפח מגבם של היושבים. הקווים האקספרסיביים של הכיסא מעוצבים בצורה יוצאת דופן כדי לייצר עיצוב שנראה מושלם מכל זווית. הכיסא המגיע במגוון צבעים היכולים להיות יחד סביב אותו שולחן.

כיסא GLOBUS למותג Stua
כיסא GLOBUS למותג Stua

נוחות מקסימאלית

הכסא הקלאסי של המותג הסקנדינבי  Ferm Living מתוכנן באופן שיאפשר לכם שעות ארוכות של נוחות מקסימאלית בישיבות ובדיונים. הכסא, בעל משענת ומושב העץ האליפטיים, מגיע בצבעים כחול, אפור, שחור או לכה אלון, לבחירתכם, ובעיצוב מקביל גם בגרסת כסא הבר לטובת חובבי הגבהים.

הכסא הקלאסי של המותג הסקנדינבי Ferm Living
הכסא הקלאסי של המותג הסקנדינבי Ferm Living

לא מפסיק להפתיע

צוות העיצוב של דיזל, מותג האופנה האיטלקי שלא מפסיק להפתיע הוא זה שאחראי על עיצובו של הרהיט הזה. הכסא שעוצב בשיתוף פעולה עם מותג הריהוט האיטלקי Moroso , הוא קצת כמו ללבוש את אחד הג'ינסים המסעירים של דיזל: נוחות כמו בפריט שיש לכם כבר שנים, והתלהבות בלתי פוסקת מעיצוב חדשני חד פעמי.

כסא למותג האופנה האיטלקי - דיזל בשיתוף Moroso
כסא למותג האופנה האיטלקי - דיזל בשיתוף Moroso

קסם של נגר

הכסא BOK למותג הבלגי Ethnicraft עוצב על ידי Alain Van Havre. הכסא העשוי עץ מלא, מזכיר בצורתו רהיט שנגר עיצב ויצר בעבודת יד מדוקדקת, במיוחד בשביל כל אחד מאיתנו. הכסא מגיע בצבע עץ טבעי או בצבע שחור, ובעל נוכחות אלגנטית אוורירית בצורתו.

כסא BOK למותג הבלגי Ethnicraft
כסא BOK למותג הבלגי Ethnicraft